Pebbles Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 30 maart 2023

Super hotel

Als we weer naar Malta dan naar dit hotel hier heb je alles wat een goede vakantie moet doen een heerlijk zwembad zowel binnen als buiten

Laatst bijgewerkt: 29 maart 2023

Goede centrale plek voor diverse uitstapjes

Het hotel is helemaal gerenoveerd, biedt genoeg maar niet overdadig keuze in eten en drinken. Slechts 5 min. lopen naar centrale punt voor stadsbussen naar diverse plaatsen voor € 15,--/12 rittenkaart , wel buiten spitstijden inplannen.

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2023

Wonderful experience. Nice people, friendly surroundings. Everything was just a few steps away.

We will be back for sure and won’t stay in Valletta/St. Julian’s Bay but in the surroundings of Bugibba/St.Paul’s bay.

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2019

10x beter dan verwacht !

De foto's op internet is wat we verwachtte, eenmaal aangekomen kwamen we erachter dat het compleet verbouwd was. Het zag er echt geweldig uit, dikke dikke meevaller dus! Meestal is het andersom ;) Enige wat jammer was is dat ze geen all inclusive hadden.

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2017

hotel puur voor overnachten voor een goede prijs

De kamers zijn redelijk, bedden kunnen iets beter maar niet slecht. Het ontbijt zou ik overslaan in het hotel. Het is veel duurder dan andere restaurants die op max 5 minuutjes loopafstand liggen en de kwaliteit en aanbod is echt slecht. Wel is er naast een zwembad en ander restaurant waar het eten wel goed is, maar ook dit is veel duurder dan wanneer je even het stadje inloopt. Iedere avond is er een optreden van een andere artiest wat gezellig is.

St Paul's bay
Mellieha