St. George's Park Complex reviews

4,6
3,4

Laatst bijgewerkt: 5 mei 2018

Slecht onderhouden

Eten is zeer eentonig . Weinig fruit. kamer wat enkel was onderscheiden door een dunne deur. lakens werden niet verschoond. enkel bed opgemaakt.

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2017

Luidruchtig!!!!!

Hotel is oud en veel dingen kapot. Ramen sloten niet goed waardoor je nog meer last hebt van muziek en uitgaande jeugd. Het eten is werkelijk heel erg slecht/koud. Vaak buiten de deur gaan eten.

Laatst bijgewerkt: 1 januari 2017

Oud, bouwvallig en onhygiënisch

Bloedvlekken op matras, kakkerlakken in eetzaal en kamers. Kuisen is eigenlijk enkel vuilbak ledigen. Personeel is hulpvaardig en vriendelijk. Hotel ligt midden in uitgangsbuurt, en met enkele beglazing slaap je dus niet voor 3 uur ''s morgens van het lawaai. Ontbijt start pas om 8 h, wat uitstappen iets bemoeilijkt. Koffie/chocolade machine voor 's morgens heeft nooit goeie chocomelk gegeven, ook niet na herhaaldelijk melden. Gym in het hotel is niet toegankelijk voor gasten, behalve na betaling lidgeld. Binnenzwembad is niet verwarmd en ondanks aangegeven tijden van 10 tot 18h enkel open tot 16h.

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2016

Vriendelijk personeel, wel iets verouderd

Het personeel is erg vriendelijk en helpt overal mee. De kamers waren wel wat gedateerd, bij ons vooral de badkamer. En jammer dat je echt voor elk klein dingetje moest betalen. Ik vond het wel centraal liggen.

Laatst bijgewerkt: 13 september 2016

Abominabel hotel, in alle opzichten

Abominabel hotel, in alle opzichten. Tenzij je: - behoort tot een legioen vetgezopen Schotten, meegereisd voor de interland tegen Malta, - uitgaande jeugd bent dat zo dicht als mogelijk wil verblijven bij het centrum van de nachtelijke actie, - je graag elke nachtrust verstoord ziet door van het uitgaan terugkerende mede-hotelgasten, - je bij een all-in verblijf graag aangewezen wordt op plaatselijke eetgelegenheden omdat het hotel-eten niet te harden is, - je houdt van ongedierte in de badkamer, - je graag een weg baant tussen kots en rommel richting zwembad waarvan je bodem niet kan zien vanwege het troebele water, - je totaal niet geeft om welke kwaliteitsstandaard dan ook, heb je in dit hotel niets te zoeken. Dat we geen nutquotering geven is te danken aan de poetsvrouwen, die in tegenstelling tot de rest van hun collega's ten minste de indruk lieten enige moeite te doen bij het uitoefenen van hun job en vriendelijk over te komen. Hadden we voorafgaandelijk maar beter wat meer aandacht besteed aan het nalezen van reviews en deze vergissing vermeden. Joachim en Dorien

het zwembad