14 beoordelingen voor Aparthotel St. Georges Park in St. Julians Malta

6.3
    Yanti
    op 05.05.2018:

Slecht onderhouden

Eten is zeer eentonig . Weinig fruit.
    kamer wat enkel was onderscheiden door een dunne deur.
    lakens werden niet verschoond. enkel bed opgemaakt.

Zita
    op 27.10.2017:

Luidruchtig!!!!!

Hotel is oud en veel dingen kapot. Ramen sloten niet goed waardoor je nog meer last hebt van muziek en uitgaande jeugd. Het eten is werkelijk heel erg slecht/koud. Vaak buiten de deur gaan eten.

Nick
    op 01.01.2017:

Oud, bouwvallig en onhygiënisch

Bloedvlekken op matras, kakkerlakken in eetzaal en kamers. Kuisen is eigenlijk enkel vuilbak ledigen.
    Personeel is hulpvaardig en vriendelijk.
    Hotel ligt midden in uitgangsbuurt, en met enkele beglazing slaap je dus niet voor 3 uur ''s morgens van het lawaai. Ontbijt start pas om 8 h, wat uitstappen iets bemoeilijkt. Koffie/chocolade machine voor 's morgens heeft nooit goeie chocomelk gegeven, ook niet na herhaaldelijk melden.
    Gym in het hotel is niet toegankelijk voor gasten, behalve na betaling lidgeld. Binnenzwembad is niet verwarmd en ondanks aangegeven tijden van 10 tot 18h enkel open tot 16h.

Tara
    op 07.10.2016:

Vriendelijk personeel, wel iets verouderd

Het personeel is erg vriendelijk en helpt overal mee. De kamers waren wel wat gedateerd, bij ons vooral de badkamer. En jammer dat je echt voor elk klein dingetje moest betalen. Ik vond het wel centraal liggen.

Joachim
    op 12.09.2016:

Abominabel hotel, in alle opzichten

Abominabel hotel, in alle opzichten.

Tenzij je:
    - behoort tot een legioen vetgezopen Schotten, meegereisd voor de interland tegen Malta,
    - uitgaande jeugd bent dat zo dicht als mogelijk wil verblijven bij het centrum van de nachtelijke actie,
    - je graag elke nachtrust verstoord ziet door van het uitgaan terugkerende mede-hotelgasten,
    - je bij een all-in verblijf graag aangewezen wordt op plaatselijke eetgelegenheden omdat het hotel-eten niet te harden is,
    - je houdt van ongedierte in de badkamer,
    - je graag een weg baant tussen kots en rommel richting zwembad waarvan je bodem niet kan zien vanwege het troebele water,
    - je totaal niet geeft om welke kwaliteitsstandaard dan ook,
    heb je in dit hotel niets te zoeken.

Dat we geen nutquotering geven is te danken aan de poetsvrouwen, die in tegenstelling tot de rest van hun collega's ten minste de indruk lieten enige moeite te doen bij het uitoefenen van hun job en vriendelijk over te komen.

Hadden we voorafgaandelijk maar beter wat meer aandacht besteed aan het nalezen van reviews en deze vergissing vermeden.

Joachim en Dorien

Ph.
    op 27.08.2014:

Alleen voor jongeren bestemd. Nooit ouderen daar naar toe sturen.

De plaats St. Julien is in de hoogzomer periode alleen een geschikt bestemming voor jongeren die van uitgaan houden. De herrie van de discotheek duurt tot 6 uur in de ochtend en is in de kamers van het appartement te horen. Slapen is niet mogelijk. In de kamers van het appartement ontbreekt het aan veel. Zo hadden wij bv. maar 1 glas in huis. Koken is absoluut niet mogelijk met het aangeboden keukengerei en servies. Hete onaangename kamers.

Jamala Basjes
    op 17.08.2014:

Zeer slecht en uitgeleeft hotel

-Alle liften waren defect;
    -De optreden van de trap zaten los;
    -Gordijnen konden niet dicht;
    -Reling van het balkon zat los:
    -Vieze kitranden en schimmel plekken;
    -Proppen met nat toilet papier op het plafond en op de wanden.
    -Ongedierte
    -Geen airco ook al staat dat wel in de omschrijving;
    -De voordeur van het appartement kon niet worden afgesloten,(na veel moeite en 5 uur verder een ander kamer gekregen.)
    -De televise werkte niet;
    -Het hotel zit in een uitgaansgebied, de disco`s draaien harde muziek met de deuren open. tegen een uur of 6 in de ochtend gaat dan eindelijk de muziek uit als je nachtrust wil dan boek je niet bij hotel.
    - het zwembad is klein maar wel goed te doen.

Jamala Basjes

Vreselijk hotel

Het hotel was vreselijk. Wij hadden een twee kamersapp. Geboekt met alles erop en eraan inclusief airconditioner. Maar wij hadden een vieze appartement zonder airco, kamers werden niet schoongemaakt, bijna alles was kapot, badkamer was heel erg vies en kamers waren niet goed geïsoleerd. Je kon het muziek van de clubs heel erg horen. Stroom uitval en water uitval. Wij konden niet meer in ons hotel douchen. Onze vakantie was verpest. De reisbureaus moeten de klanten goed informeren en iedereen afraden om daar te gaan. Dit soort dingen zagen wij op tv ( red mijn vakantie), wij hebben nooit gedacht dat wij zoiets mee zouden maken. Te veel geld betaald. Het was het niet waard. Vreselijk ervaring.

Faciliteiten van St. Georges Park

Tuesday 24-5 Helder/Zonnig
Wednesday 25-5 Bewolkt
Thursday 26-5 Bewolkt

Reisaanbieders voor St. Georges Park

Op deze pagina vind je informatie over Aparthotel St. Georges Park in St. Julians, Malta.

Vakantiepanel.nl heeft 14 vakantie beoordelingen St. Georges Park.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Aparthotel St. Georges Park vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Aparthotel St. Georges Park scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen St. Georges Park vind je op deze pagina ook eventuele foto’s St. Georges Park en het actuele weer St. Julians. Bekijk hier ook andere Aparthotels St. Julians of Aparthotels Malta. Op de pagina van St. Julians vind je vakantiebeoordelingen St. Julians en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling St. Georges Park achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling St. Georges Park!

Reisaanbieders voor St. Georges Park

• Zita
    op 27.10.2017:

Voor jeugd geschikt aangezien het midden in het uitgaansgebied is. Ik zou alleen zonder eten er bij boeken.

• Nick
    op 01.01.2017:

Hotel is geen aanrader.

• Joachim
    op 12.09.2016:

Ga er niet heen!

• Ph.
    op 27.08.2014:

Zorg voor genoeg servies en een airco. Maak het bij alle reisburos van D-reizen bekend dat St Julien in de hoogzomer periode niet geschikt is voor andere groepen dan jongeren die tot laat in de nacht willen uitgaan.

• Jamala Basjes

NIet boeken