Hilton Malta reviews

9,7

9,8

Laatst bijgewerkt: 18 februari 2024

vakantie Hilton Malta

Onze vakantie in Hilton Malta was geweldig, mooi ligging (winkels, bars, restaurants in de buurt), nette kamers, zeer uitgebreid ontbijt, vriendelijke personeel, die zijn uiterste best doet om je gelukkig te stellen. De lobby, bar en restaurant zijn zeer mooie ingericht en de zicht op de zee en haven is geweldig. Binnenzwembad is iets eenvoudig ingericht, maar je hebt alle faciliteiten om een top vakantie van te maken. Spa is ook super! Min punt half pension in restaurant avonds, de menu is de hele week dezelfde waardoor men beperkt is in de keuze ( wel kindermenu aanwezig). We komen zeker nog eens terug!

Laatst bijgewerkt: 16 november 2023

Perfecte korte vakantie!

We hebben genoten op Malta, en het Hilton hotel in st-Julians was een hele fijne ervaring, zeker met de extra's die je krijgt als je een executive room boekt. Verder was de transfer van vliegveld naar hotel en retour prima geregeld, zeker voor herhaling vatbaar! Zeker met 26 graden en zon in November!!!

Laatst bijgewerkt: 7 maart 2020

prachtig gelegen, prima personeel

zeer goede service van al het personeel. Zeer goed ontbijt.

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2019

luxe, rustig,veel zwembaden,

Prima ontvangst door Ned. stagiair. Geen zeezicht maar baaizicht. Heerlijk rustig in druk St. Julian