Golden Tulip Vivaldi reviews

5,7

Laatst bijgewerkt: 10 november 2022

Prima hotel midden in het centrum

Prima hotel in het centrum, erg goed ontbijt met heerlijke cappuccino. Kamer eenvoudig maar schoon, jammer dat je in bad moet douchen. Wij waren vergeten om kamer met balkon te boeken dat is minder, uitzicht op een lelijk appartement complex. Wel veel lawaai van jongeren die uitgaan en terugkomen.

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2022

Prima ligging schoon goede bedden

Ontbijt kan stuk beter koffie is niet lekker heel beter

Laatst bijgewerkt: 28 april 2022

Eenvoudig hotel met weinig variatie aan eten.

Het hotel is voornamelijk gericht op Engelse toeristen, Helaas is de keuze van het buffet matig en niet gaar of te overgaar. Helaas heb ik hierdoor ook 1 dag ziek opbed gelegen door dat ik iets verkeerd had gegeten. Personeel van de bediening is aardig die van de receptie kunnen hier nog een voorbeeld aan nemen ben bij de receptie meerdere keren onbeschoft behandeld om dat ik niet iets te veel vragen had.

Laatst bijgewerkt: 25 juni 2017

prima hotel

goed hotel, netjes,wij hadden kamer met leuk balkon de hele dag in de schaduw, mooie liften die prima werkten, fijne bedden, ontbijt goed, avondeten n.v.t., animatie ook niet, vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2017

Goede ligging, veel te doen in de omgeving

Goede ligging, veel te doen in de omgeving wat betreft restaurants en bars. Personeel (met uitzondering) vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 16 juli 2016

Een uitstekend hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel

Bij vragen staat het personeel direct klaar en wordt er een oplossing gevonden. De kamers zijn schoon, dagelijks schone handdoeken, heerlijk. Er is een uitgebreid ontbijtbuffet, waaruit ongelimiteerd gekozen kan worden.