Corinthia St. George's Bay reviews

9,6

Hop
Laatst bijgewerkt: 6 september 2023

Geweldig hotel

Fantastisch hotel, mega vriendelijk personeel, lekkere zwembaden en goed ontbijt. Kamers wat gedateerd maar prima bedden en schoon

Laatst bijgewerkt: 25 juni 2022

Corinthia St.Georges

Laat ons eerst met het goede nieuws beginnen. Het ontbijt is vrij uitgebreid en verzorgd. Het gebouw is echter oud en dient dringend gerenoveerd te worden. De kamers zijn echt uitgeleefd. De geur van kamer met vasttapijt en ook de kasten was niet fris. Via de airco werd m.i. Een poging gedaan om geur op te smukken. Badkamer echt aan vervanging toe.Bed en badlinnen wel hygiënisch en goed. Wel ter plekke 2 zeer goede restaurants: Susurrus en Caviar & Bull. Kwaliteit van de huiswijn in het hotel is goed

Laatst bijgewerkt: 11 april 2022

Behulpzaam, schoon, practige ligging

Je voelt je gezien en het is super verzorgd allemaal. Vriendelijk personeel dat alles wil doen om jou een top vakantie te geven. Ook veel Nederlands personeel dat stage liep. Erg leuk! Er was niks dat anders had gemoeten. Schone kamers, heerlijke bedden, prachtige ligging aan de zee.

Laatst bijgewerkt: 14 januari 2020

Vijf sterren maar wel met een klein beetje roest

Het hotel ziet er van binnen en buiten prachtig uit, helaas is het onderhoud van de kamers niet op hetzelfde niveau. De kamers (onze groep had 3x Deluxe Seaview) zijn ruim met een flink balkon, maar er is zichtbare slijtage. Tien jaar geleden zou dit 5-sterren waard zijn, nu een krappe 4. Jammer, want verder is het een mooi hotel met een prachtig uitzicht op de baai. We kregen alleen water in flesjes op de eerste dag, een beetje karig. Maar wel weer een perfect meeneem ontbijt bij een vroege check-out. Het ontbijtbuffet is zeer goed, verder aten we buiten de deur.