Cavalieri Art reviews

Fijne hotel Prima ligging Vriendelijk medewerkers

Balla
Laatst bijgewerkt: 22 januari 2024

Mooi hotel vriendelijke mensen

Mooi hotel netjes vriendelijke personeel. Ontbijt is heel goed.

Laatst bijgewerkt: 16 januari 2024

Geweldig!

Alles was goed geregeld! Duidelijk communicatie!

Laatst bijgewerkt: 11 januari 2024

Fijn hotel op mooie locatie

Het is een fijn hotel op een mooie locatie. Alles is in de buurt

Laatst bijgewerkt: 17 december 2023

top vakantie was heerlijk

Was een heerlijke vakantie alleen er staat bij dat er een souna is maar die was er niet.

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2023

Goede ligging, mooi uitzicht vanuit mijn kamer, schoon hotel.

Een prettige week gehad in dit hotel. Ik had een kamer met mooi uitzicht. Mijn boeking was een pakket reis en had niet echt keuze in kamers. Dit maakt verder niks uit, maar ik merkte wel dat ik de wat oudere kamer had gekregen. Verder een prima kamer hoor, maar de bedden maakt het plaatje mooi, de rest was oud. Badkamer vond ik ook zeker niet zijn 4 sterren waard. Dat was voor mij echt een 2. Op de hogere verdiepingen waren de zelfde kamers qua grote en indeling maar mooier. Mooie netjesse kasten, echt goede bedden ipv een lattenbodem, mooie badkamer. Ontbijt waren de broodjes niet altijd vers, wel was erg genoeg keuze in ontbijt. Tafels waren ook niet altijd klaar om te zitten, geen bestek bijvoorbeeld. Hier het meer snelheid of meer personeel moeten staan. Mijn kamer werd elke keer wel keurig schoon gehouden en dit geld voor het hele hotel. Mijn kamer pas deed het ook vaak niet, dit was erg hinderlijk. Er werd wel eens gezegd heeft u hem toevallig naast u telefoon gehad. Dit heb ik nooit gedaan en toch deed hij het bijna elke dag niet. Mijn kamer had ook een paar losse plankjes en scharnieren. Over het algemeen een goed hotel dat zeker maar zeker niet in als zijn oppervlakken 4 sterren waard

Laatst bijgewerkt: 12 januari 2023

Ideale ligging en goede hygiëne

Het Cavalieri Art Hotel ligt op een fantastische plek. Gelegen aan de schitterende Spinola baai met tientallen restaurants binnen 10 minuten lopen, maar wel voldoende ver weg (=10 minuten lopen) van de uitgaansdrukte. Bushaltes op 5 minuten loopafstand. Kamers met zeezicht hebben balkon op zuidzijde en kijken uit op Spinola bay. De kamers met havenzicht hebben balkon aan noordzijde en kijken uit op de Portomaso haven. Kamerhygiëne is top. De kamer is prima, hoewel wij toch wel plankruimte mistte en voorkeur hebben voor dichte kledingkasten. Gordijnen zijn vitrage én verduisterende overgordijnen. De bedden zijn hard en de badkamer wat aan de krappe kant. Alle kamers zijn gekoppelde kamers met een dubbele tussendeur. Fijn voor gezinnen, maar het is ook gehorig als hier geen rekening mee wordt gehouden aan de andere kant. Al met al voor ons prima te doen! Het ontbijt (7.00-10.30u!) is voor ieder wat wils. Personeel is vriendelijk en dienstbaar. Er is een afsluitbare bagagekamer. Receptie is 24/7 bemand.

Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2022

Een zeer goed hotel op de badkamer na.

Een goed hotel, alleen de badkamer is echt aan opknapbeurt toe. De badkamerdeur was aan het rafelen, de bidet was lek. Vloertegels waren beschadigd.

Laatst bijgewerkt: 26 juli 2022

Goede accommodatie.

Het hotel ziet er keurig uit en je wordt bij de balie goed geholpen. Het contact tussen FTI en het hotel en FTI en ons was alleen minder. Dit had dus meer met de reisorganisatie te maken dan met het hotel

Zicht vanaf het hotelterras
achter ons hotel staat een grote kraan