be. reviews

Laatst bijgewerkt: 23 september 2022

Fantastisch, vriendelijke service

1 week in be hotel verbleven en heel goed bevallen iedereen doet zijn best het je naar wens te maken. Elke dag opnieuw, uitgaans gebied langs hotel maar met oortjes in snachts is het slapen prima.

Laatst bijgewerkt: 9 september 2022

Net en prima hotel kwaliteit prijsverhouding zeker waard. We denken eraan om terug te gaan volgend seizoen

Laatst bijgewerkt: 18 maart 2022

Prima hotel dicht bij uitgaansgebied

Helaas \weinig/geen faciliteiten zoals bar en goed restaurant

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2022

Mooir ligging en goede prijs kwaliteitsverhouding

Erg leuk hotel op centrale ligging. Ontbijt erg goed en mooi pool terras. Erg genoten hier.

Laatst bijgewerkt: 29 september 2019

zeer goed 4-sterrenhotel

Ik beveel het hotel aan, zeer goede locatie en zeer goede diners, ontbijt een beetje saai, helaas

Laatst bijgewerkt: 3 september 2019

Prima hotel aan het einde van uitgaanscentrum

Plus: schoon, mooie kamers en goed ontbijt Min: herrie van uitgaanscentrum en dronken gasten die 's nachts naar de kamer gaan

Laatst bijgewerkt: 30 augustus 2019

Chique

Schoon hotel, vriendelijk personeel en een goede ligging

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2018

Mooi modern Hotel

BE. Hotel is een mooi en modern hotel dat midden in het centrum van St. Julians ligt. Ondanks de ligging merk je niks van het drukke uitgaans leven dat zich in deze buurt afspeeld. Het personeel is zeer vriendelijk en probeert je op elke wijze te helpen om een fijne vakantie te hebben.

Laatst bijgewerkt: 27 juli 2018

Mooi hotel op een super locatie voor een leuk prijsje!

Wij zijn met 3 vriendinnen oo vakantie geweest en vonden de kwaliteit van het hotel erg goed. Vooral omdat het een best goedkoop hotel was. Het was een super locatie. Dicht bij het strand, eettentjes en de uitgaansgelegenheden. Het enige minpuntje was de lift naar het zwembad en de aantal stoeltjes bij het zwembad. Verder een top hotel!

Laatst bijgewerkt: 23 januari 2018

Heel mooi designhotel. Helaas wel gehorig.

Het doortrekken vd WC van de buren en de mobiel is wel te horen. Maar dit laatste kan te makn hebben dat onze eerste kamer slechts (een) gesloten tussendeur(en) had.

Entree (vanaf winkelcentrum)
Mooi Hardrockcafe vanuit hotelkamer gezien