Alexandra reviews

5,1
6,1

Laatst bijgewerkt: 29 juli 2022

Basic

De bedden liggen zo hard dat heel je nek vast gaat zitten. En ze zijn zo klein dag ik er met een normale lengte niet eens in paste.

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2022

Locatie goed, Hygiëne slecht

Ligging perfect Hygiëne zeer slecht Duur verblijf

Laatst bijgewerkt: 24 januari 2020

Prima hotel voor de periode waarin wij gingen (januari). Erg vriendelijk personeel, ligging in de buurt van Paceville, maar ver genoeg om geen overlast te hebben. Busstation om de hoek. Binnenzwembad was prima. Ontbijt was iedere dag hetzelfde, maar voldoende keuze. Kamers worden iedere dag schoonggemaakt. Niets op aan te merken, prima.

Laatst bijgewerkt: 20 januari 2020

Leuk stadje, goede ligging om het hele eiland te bezoeken

Leuk stadje. Op vrijdag en zaterdag wel drukte door kroegjes/discotheken. Dit op loop afstand. Net als winkeltjes en restaurants. Vanuit san giljan kan je gemakkelijk met de bus alle kanten op. Een dagje Gozo en daar de hop on hop off bus pakken, is een aanrader. Alexander hotel; mooi netjes hotel, fijne bedden, binnen zwembad, bubbelbad, sauna en sport ruimte. Wat tegen viel was de slechte water straal uit de douche. Ontbijt; eentonig, elke dag het zelfde. Lawaai op vrijdag en zaterdag is misschien wel jammer, maar daar tegenover staat wel dat er wat te beleven valt in de avond uurtjes. Een weekje vakantie in Malta is lang genoeg.

Laatst bijgewerkt: 29 december 2019

Super 3sterren hotel

Super vriendelijke medewerkers , ontbijt steeds zelfde , kamers worden bedden en handdoeken verschoond maar niet even met borstel erdoor op 8dagen dat we er waren.

Laatst bijgewerkt: 22 november 2019

erg gehorig.

snachts last van veel herrie van buiten (luidruchtige Engelse) maar goed dat stopt wel na 02.00 of 03.00 snachts. Maar ook binnen hoor je het snachts zo goed als andere mensen in of uit hun kamer gaan. De bedden zijn slechts gewoon een houten bekisting/plaat met een matras erop.

Laatst bijgewerkt: 3 december 2018

Prima hotel, op een top locatie!

Prima hotel om een week te verblijven! Hotel ligt onwijs goed gelegen. Midden in de stad Sint Julians en 2min lopen van de barstreet. Bushalte ligt op 1min lopen. Rondom hotel genoeg restaurants, waar je heerlijk en goedkoop kan eten!

Laatst bijgewerkt: 19 september 2018

Goed hotel als startpunt

Goed hotel als startpunt voor zowel uitgaan als excursies. Jammer dat er een nieuw hotel tegenover werd gebouwd en een iet wat luidruchtige kroeg aan de zelfde straat zat. Wij hadden hier een beetje last van omdat onze kamer aan de straat kant was. Veel leuke en gezellige eetgelegenheden om de hoek

Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2018

Prima hotel voor alleen slapen/douchen

ontbijt uitgebreid maar altijd hetzelfde. Erg koude airco. Buitenzwembad is zo'n 3 meter lang. Zit een tussenstuk in. Ene helft is 1 m diep, andere helft 0.60 cm. Te weinig bedjes voor aantal gasten. Water is zout/chloor en aan einde van de dag erg warm. Binnenzwembad is groter maar kouder. Merendeel jongeren in hotel. Airco op kamer was niet erg koud en had af en toe rotte eierlucht. Douche is groot maar niet praktisch ingedeeld. Kastje/plankje om douchespullen etc op te zetten ontbreekt. Hadden blijkbaar te hard op doucheputje gestaan waardoor afvoer dieper en dus dicht kwam te zitten. Merkte we toen badkamer blank stond. Snel putje etc eruit getrokken waardoor alles wegliep. Koelkast moet je kopen, maar stekker erindoen en knop omzetten....en je hebt gratis koelkast. Personeel is meestal onvriendelijk. Geen ontbijtpakket bij vertrek voor 7 uur.

Laatst bijgewerkt: 13 juni 2017

prima hotel voor deze prijs

Prima hotel, goede kamers. Was schoon. Elke dag schone handdoeken. Eenvoudig ontbijt. Leuk dakterras met zwembad. Het is allemaal niet superluxe maar het alles is er en de hygiëne is prima.