Preluna Hotel & Spa reviews

5,3

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2024

Fijne vakantie

Hulpzaam en vriendelijk personeel, vooral hygiëne geef ik 5/5 het hotel heeft goede ligging mag beetje vernieuwing voor de reste niet op te merken

Hr. H. Roesken ( Rösken)
Laatst bijgewerkt: 9 mei 2023

Malta

Leuk hotel voor een week op Malta. Vanuit het hotel is het toegankelijk betreft openbaar vervoer ,watertaxi op een afstand van 15 minuten lopen. De watertaxi is een goede en snelle verbinding tussen Sliema en Valletta. Wij kunnen zeker dit hotel

Laatst bijgewerkt: 12 januari 2023

Fijn hotel

Vriendelijk personeel. Variatie in eten. Ruime keuze.

Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2022

Mooi en goed hotel

Mooi hotel met geweldig zeezicht als je daarvoor gekozen hebt. S'avonds kun je lekker langs de kustlijn,promenade lopen. Er zijn veel restaurants waar je heerlijk kan eten. Er zijn veel uitstapjes die jevkan doen.

Laatst bijgewerkt: 11 september 2019

Opzich prima maar men moet niet te veel verwachten.

Helaas hadden wij de mazzel een oude kamer toegewezen te krijgen. aan de airco waren grote zwarte stofvlokken te zien. de bedden waren vreselijk hard, er zat werkelijk geen vering meer in. Het all-in is er eentje met haken en ogen! hete ene weer wel en het andere weer niet ... in het geheel best een beetje een deceptie.

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2019

Goede ligging vriendelijk personeel

Super vakantie gehad samen met mijn vriendin. 10 dagen in dit hotel verbleven en ons prima vermaakt. We hadden een aantal gebreken in onze kamer maar dit aangegeven en het werd gelijk geregeld.

Laatst bijgewerkt: 26 juli 2019

Net Hotel met goed ontbijt en heerlijk zwembad aan zee

Goed hotel met goed ontbijt. Ligt overal op loop afstand . Goede busverbinding. Handdoekservice . Alleen 1 nadeel wij hadden geen balkon.

Laatst bijgewerkt: 11 juli 2019

Uitstekende ligging. Qua nabijheid openbaar vervoer en naar andere plaatsen is super.

Laatst bijgewerkt: 9 juli 2019

Gewoon een goed hotel

helaas geef ik geen uitgebreide beschrijving je zult het met de korte beschrijving moeten doen.

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2019

goede ligging vriendelijk personeel hotel gedateerd

Ligging is prima midden in de stad. Bushalte op 50 meter. Personeel erg vriendelijk. Eten matig. Proberen status hotel jaren 60 op te houden. Dit lukt wel met het personeel maar niet met de inrichting van het hotel. Hotel bestaat dit jaar 50 jaar.

badkamer
badkamer