Europa reviews

5,2

Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2022

Basic hotel op een mooie locatie

Graag reactie op mijn gestuurde mail!!!!'!!!!!!!!!!!!!

Laatst bijgewerkt: 10 januari 2022

zeer sober hotel

Zeer sober hotel voor de kleine beurs maar geweldig gelegen.

Laatst bijgewerkt: 2 februari 2020

Oud hotel, wel redelijk schoon en goede ligging

We kregen een kamer met zeezicht en balkon, was een kamer voor 3 personen, groot en ongezellig. In verhouding een mini badkamer. Receptie zou 24 uur geopend zijn, op de dag van vertrek, 05:00 uur was er niemand aanwezig. Onze transfer kwam niet opdagen, dus moesten zelf zorgen voor vervoer naar vliegveld, was op dat moment wel handig geweest wanneer de receptie bemand was geweest voor wat hulp hierbij.

Laatst bijgewerkt: 25 mei 2019

Typisch Maltees gebauw met Grandeur en prachtig zeezicht

Iedere dag wordt de kamer schoongemaakt met nieuwe handdoeken.

Laatst bijgewerkt: 22 mei 2019

Klantvriendelijkheid, eenvoudig

Een klantvriendelijk eenvoudig hotel, om alleen te slapen en douchen prima, ontbijt hebben wij niet genomen vanwege de slechte recenties, genoeg prima ontbijtplekken in de buurt.

Laatst bijgewerkt: 30 april 2019

Niet voor herhaling vatbaar

Weinig kastruimte met slechts 3 kleerhangers. Donkere kamer, minimaal daglicht door raam zonder uitzicht. Hygiëne is matig, veel stof. Badkamer klein. In deze economy kamer leef je uit je koffer en toilettas. Hotel heeft geen lounge of bar maar gelukkig is de ligging prima. NB hotel was overboekt waardoor we de eerste nacht in een ander hotel moesten verblijven

Laatst bijgewerkt: 31 december 2018

Simpel hotel maar prima verblijf.

Wij hadden een kamer met zeezicht, fantastisch uitzicht. Balkon wel wat lawaaierig omdat het aan de boulevard ligt, maat leuk om te zitten en de zee te zien. Wij hadden geen ontbijt geboekt, hier dus ook geen mening over. Hotel ligt vlakbij het centrum van Sliema en is omringd met leuke restaurantjes. Wij hebben een heerlijke week gehad in december met temperatuur tussen de 14 en 20 graden.

Plafond slaapkamer 3,5 meter hoog
Uitzicht vanaf balkon
Badkamer met toilet en douchecabine
Valletta
Gozo