ST Bayview reviews

Entzinger
Laatst bijgewerkt: 12 april 2024

Goed hotel

Redelijk hotel, niet top, ontbijt redelijk, schoonmaak goed. Ligging uitstekend.

Laatst bijgewerkt: 2 april 2024

Kamers netjes, goed ontbijt,

Laatst bijgewerkt: 28 maart 2024

Goed Hotel

We hebben met z'n drieën 6 nachten mogen vertoeven in dit mooie hotel. Genoten van de logies met ontbijt. Personeel is erg vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2024

Prima vakantie!

We zijn naar het mooie malta geweest en zowel de vlucht als de accommodatie waren meer dan prima. een mooi hotel en elke dag een lekker schoon bed.

Laatst bijgewerkt: 8 februari 2024

Eenvoudig hotel

Zeer eenvoudig hotel, receptie en bar netjes, eetzaal te klein voor al die gasten, ontbijt variatie genoeg maar ook weer simpel en brood slecht.Kamer netjes maar oude muren vloeren etc en de badkamer echt veel te klein 1.50 x 1.50 nog geen haakje om je handdoek op te hangen en de deurtjes gingen ook nog naar binnen open. Nooit meer!!! Lakens in 10 dagen nooit verschoond. Pluspunt Zeer vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 1 januari 2024

Aircopijp

Het hotel was opzich netjes. Helaas zaten wij aan de achterkant waardoor wij geen mooi uitzicht hadden. Ook maakte de aircopijp naast onze kamer best veel herrie. Dit ging ook in de nacht door. Het hotel werd geschilderd en vanaf 7 uur in de ochtend werd er al geschuurd. Hierdoor werden wij wakker gemaakt. Het personeel is aardig en de service is goed. Het ontbijt is veelal engels maar het is prima. Helaas konden wij doordat er geschilderd werd geen gebruik maken van de jacuzzi, sauna en de fitness