Soreda reviews

4,2

Laatst bijgewerkt: 5 februari 2024

Heel mooi en verzorgd! Echt een aanrader!

Wij verbleven er een week en kunnen enkel maar positief zijn! Het ontbijtbuffet was heel uitgebreid en het hotel was echt verzorgd! Kamers werden dagelijks gepoetst en heel vriendelijke bediening. De foto’s op de website kunnen een update gebruiken want in het echt ziet het er veel moderner uit!

Kees
Laatst bijgewerkt: 31 januari 2024

Redelijk hotel

Hotel is oké, alleen is die zeker aan renovatie toe, op de moment dat we inchecken kregen we een kamer waarvan de deur ( half ) is vernieuwd alleen niet is afgewerkt peurschuim was zichtbaar. Kamer ook zeker aan renovatie toe oude douchekop slechte kitranden en oude bedden.

Laatst bijgewerkt: 30 januari 2024

rustige slaapplek

kamer was prima, 's nachts geen herrie, ontbijt uitstekend volop keuze. Qawra is een rustige plaats vergeleken met plaatsen als Valetta etc.

Laatst bijgewerkt: 29 januari 2024

Hoteluitstraling

Het hotel was wel schoon maar had veel mankementen. Waren wel bezig met opknappen maar heeft veel werk

Laatst bijgewerkt: 22 januari 2024

Soreda hotel

We vonden het een heel gezellig hotel! Het eten was prima en leuke aardige bediening. Het hotel was wel wat aan onderhoud achtergebleven. Overal was wel wat beschadigd maar we hebben er niet minder om genoten. Het bed van m’n zus was erg bobbelig,dat was het beschermmatras.

Laatst bijgewerkt: 21 december 2023

Laatst bijgewerkt: 4 juli 2022

1,5 ste teveel

4 sterren hotel heeft er 1,5 teveel naar mijn mening. In 2 delen zijn er ieder 2 liften. Maar de gehele vakantie (en van anderen weten we ook al 1,5 eerder) is van ieder deel 1 lift buiten gebruik. Daarbij maakt ook het personeel gebruik van de gastenlift, waardoor je soms 10 minuten stond te wachten (slecht ter been) We hadden "All Inclusive", al zaten hier toch best wel beperkingen aan. Niet aan het eten. Dat was gewoon erg goed. Dagelijks variatie en voldoende hoeveelheden. Het restaurant is wel een echte vreetschuur; hutje mutje op elkaar. En ook niet-gasten konden reserveren, wat tot gevolg had dat het soms wel heel erg druk was. Het entertainment 's avonds bestond uit een singer/songwriter of een "zanger" die met de band mee zong. Ik zeg expres zanger tussen aanhalingstekens omdat het meestal een matige karaoke-zanger bleek te zijn. 2 van de 10 avonden was het gewoon goed, maar verder was het matig. Mag blijkbaar niets kosten. Verder had het hotel een soort van pooltafel (2 kleuren ballen) en een defecte flipperkast. Verder was er voor de jeugd weinig te beleven, behalve dan de 3 zwembaden. Wijzelf hebben alleen van het zwembad op het dak gebruik gemaakt. Helaas staan er geen borden en is er geen toezicht dat een ieder eerst zich afspoelt voordat men het water in gaat. Het water was warm en bijna net zo zout als de zee door al het zweet. Bah. Er is overigens wel behoorlijk veel plek om te liggen op ligbedden. Niet rond het zwembad, maar wel op 2 andere niveaus rondom. De kamers zijn groot genoeg, en de bedden zijn best hard, maar goed. Extra kussens vragen is geen probleem. Wat wel tegenvalt is dat men vermeldt satteliet TV te hebben, maar dat je alleen Maltese en Italiaanse zenders hebt. De kamers werden ook goed schoongemaakt. Soms iets te schoon. Als je handdoeken liet hangen om nogmaals te gebruiken (zoals het hotel zelf voorstelt in hun berichtgeving op de kamer), werden ze toch vervangen. Gordijnen verduisteren goed, maar hangen verkeerd. Om 6 uur schijnt de zon al volop binnen. De medewerkers van de receptie zijn vriendelijk en behulpzaam bij alles wat je vraagt. De medewerkers bij de bar zouden wat vriendelijker kunnen zijn. Het leek erop dat ze tegen all-inclusive gasten minder vriendelijk waren en minder hard liepen. Maar al met al ook hier een voldoende hoor. Als je dit hotel boekt, moet je je ook bewust zijn, dat het buiten het "drukke" gedeelte ligt en dat er geen strand is. Het hotel ligt aan een flinke steile helling en als je wat minder goed ter been bent, is dat geen aanrader. Het toeristische gedeelte ligt op 10-15 minuten loopafstand.

Laatst bijgewerkt: 10 april 2019

super hotel, bijna perfect

jammer weer was slecht maar super vakantie en super weer georganiseerd door prijsvrij....

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2018

Redelijk hotel,

Redelijk hotel mrt buffet , eten goed. Organisatie in restaurant chaotisch, ivm. Communicatie personeel . Slecht Engels sprekende medewerkers aanwezig.

Zwembad bij dakterras