Doubletree by Hilton Malta (ex Dolmen Resort) reviews

Laatst bijgewerkt: 27 juni 2023

Fijne accommodatie, personeel vriendelijk, hygiëne prima. Ontbijt overweldigend zo veel keuze.

Laatst bijgewerkt: 1 mei 2023

Matig viersterren accomodatie

Overgekwalificeerd hotel. Personeel is vriendelijk, werken hard. Helaas kakkerlak op de badkamer en nogal wat achterstallig onderhoud. Zou dit hotel niet meer kiezen.

Maryam
Laatst bijgewerkt: 8 maart 2023

Prachtig resort

Mooi resort met alles in de buurt. Heel vriendelijk personeel, vooral de receptionist Sami. Als we vragen hadden werden we gelijk geholpen. Ons dochtertje van 7 heeft zich geen minuut verveelt , kids club ging open na ontbijt voor twee uurtjes en na de lunch voor twee uurtjes. Binnen zwembad is groot en water is lekker warm. Bedden slapen ook heerlijk . Kortom we hebben heerlijk vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 9 januari 2023

Goed hotel enaardige mensen

Stad weinig te beleven Maar heerlijke vakantie gehad Zeer goed hotel En voor iedereen aan te raden

Laatst bijgewerkt: 15 november 2022

Mooi, groot hotel. Zeker de moeite waard!

Fantastische ligging aan zee, mooie uitvalslocatie.

Laatst bijgewerkt: 15 juni 2022

prachtig resort.

zoals al gezegd, prachtig resort waar je alles onder een dak hebt, goede zwembaden, goed eten en vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 1 april 2022

Mooi hotel maar te groot

Mooie hotel en vriendelijke personeel maar is te groot en je moet lang lopen om bij je kamer te komen. Er zijn maar op twee plaatsen liften en dat is niet voldoende rond etenstijd. Bedden zijn goed maar het eten is slecht, zo weinig keus en variatie!! maar een soort vis per avond, een soort warme groeten, amper salades op wat losse groene slablaadjes wat gesneden tomaten en komkommer allemaal in een aparte kom, iedere dag!!! Ik ben niet kieskeurig want ik ben een makkelijke eter maar zelfs ik had moeite mee om iets lekkers te vinden! Nee voor het eten moet je daar niet zijn! Gelukkig in de omgeving zijn genoeg restaurantjes met lekker eten!

Hr. S. Philips
Laatst bijgewerkt: 13 november 2021

Laatst bijgewerkt: 13 september 2019

Goed Hotel

Goed Hotel, Echter erg gehorig betreffende verkeer vanaf s'morgens 4 uur veel vrachtverkeer. Eten was qua smaak goed maar wel vaak lauw of koud. Alcoholische dranken werd merk gebruikt dus goed. Ligging bij boulevard en zee goed. Airco zeer goed, alleen veel lawaai.

Laatst bijgewerkt: 6 juni 2019

Groot ejn Groots

Aaridge mensen, schoon, en van alle gemakken voorzien,

Lekker aan het super fijne zwembad!