Clover Holiday Complex reviews

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2016

Erg gedateerd maar wel oke

Wij zijn hier in 2013 en 2014 ook geweest dus we waren al bekend met dit complex. Wij waren hier deze keer 15 dagen. Het complex is in de jaren 70 blijven steken, het kan wel een flinke renovatie gebruiken. Wij hadden kamer 2008 op de begaande grond, de kamers aan die kant van het gebouw zijn, volgens de receptie, gerenoveerd...maar wel ergens in de jaren 90. De kamer was desondanks wel zeer ruim en netjes. De 2 badkamers en de keuken waren verder schoon en keurig. Deze kamer heeft een flinke buitenruimte om lekker buiten te kunnen zitten, je moet dan echter wel het lawaai van de warmtepomp van het binnen zwembad voor lief nemen. Wij hadden een "superior room" wat zoveel betekend dat je een uitgebreide keuken met voorzieningen hebt, airco in de woon/slaapruimte (plafond ventilator in de 2e slaapkamer) en een TV (met slecht beeld). Het complex bied verder nog een binnen zwembad in de kelder (wat er vreselijk oud uitziet), een net buiten zwembad met nogal krakkemikkige ligbedjes, er is een bar/restaurant aanwezig en je kunt WIFI tegen betaling krijgen door middel van 10 uur tickets van 10 euro. In tegenstelling van wat diverse reissites beweren is er geen avond entertainment, geen vermaak voor kinderen, is er geen sauna aanwezig en de foto`s op die sites zijn van jaren geleden; het ziet er nu echt anders uit. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ook worden de kamers elke dag schoongemaakt en krijg je elke dag schone handdoeken en badlakens. Wij zijn dan ook veel op pad geweest want Malta is werkelijk een prachtig land en er is veel te doen en zien. Het busstation zit op een steenworp afstand en je hebt ook 2 kleine supermarkten twee straten verderop zitten. Wij zijn elke avond uit eten geweest, dat is echt heel prima te doen en zeker niet duur. Wij hebben geen georganiseerde tripjes van toerisme bedrijven gedaan; wij doen dat liever zelf regelen, dan zit je ook niet op overvolle boottripjes. Alles is prima te bereiken met de bus en de ferry`s. Wij hebben een TOP vakantie gehad!

Bugibba boulevard
Blue lagoon Comino