Solana reviews

Laatst bijgewerkt: 18 september 2023

Goed hotel met mooi zwembad en bar op het dakterras.

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2022

Mooi hotel, vriendelijk personeel

Mooi hotel, vriendelijk personeel en goede ligging. De twee zwembaden waren schoon en er waren altijd wel ligbedden. Eerste hotelkamer had een verschrikkelijke geur die uit de wastafel kwam, personeel handelde het goed af door ons en nieuwe kamer te geven. De spa heel erg fijn, waar voor je geld. Wij hebben 1 keer het ontbijt van het hotel geprobeerd en dit was heel erg matig/slecht, achteraf blij dat we dit er niet bij hadden geboekt. Het eten uit de andere 2 restaurants van het hotel was ook heel erg matig en dat ook nog voor een relatief veel geld. Ik zou het hotel eerder drie sterren geven dan vier.

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2022

Gezellig, schoon, goed verzorgd

Het is een zeek netjes hotel, het persoon is er erg vriendelijke en is altijd bereid om je te helpen waar nodig.

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2022

Mooi luxe hotel

Een mooi hotel, met een luxe uitstraling. Restaurant Tosca in het hotel is erg goed en het ontbijt ‘s ochtends erg uitgebreid. Wij hadden een luxe studio met kitchenette geboekt om een keer zelf te koken. Maar dat vond ik niet keuken waardig. Een 1-pits kookplaatje. En een heel klein balkon, waar je echt niet met drie personen op kon zitten

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2022

Mooi hotel!

Een mooi hotel met zeer vriendelijk personeel en voldoende faciliteiten. Midden in Mellieha en dichtbij voorzieningen als winkels, eetgelegenheden en bus.

Laatst bijgewerkt: 17 april 2022

Mooi hotel, centrale ligging

Fijn personeel, lekker eten, snelle service ook in de zeer vroege ochtend

Laatst bijgewerkt: 16 januari 2022

Prima hotel !!

Heel net hotel prima prijs kwaliteit verhouding , heerlijk schoon

Roel Cerstiaens
Laatst bijgewerkt: 31 mei 2021

Vakantieparadijs

Malta het eiland van kruisvaarders, heiligen, ridders, soldaten en piraten. Een flinke brok cultuur herbergt deze europese dwergstaat, die niet zo ver gelegen is van Sicilië. De huizen (vaak barokstijl), straten, kerken, verdedigingsmuren, wachttorens en lokale gebruiken gunde ons vaak een blik in het verleden. Er zijn straatjes en pleintjes die recht uit een film lijken te komen, langunes met kristalhelder water, kerken en kathedralen met de meest prachtige schilderijen en beeldhouwwerken. Er zijn ook een aantal mooie wijnen te vinden op dit eiland. Het druivenat van Ta'mena en Marsovin wist ons aangenaam te verrassen. Hotel Solana was een goede keuze. De kamers zijn zeer ruim en proper, het personeel echt top. Het eten was lekker, maar de Maltezen hebben de gewoonte om zetmeelrijke kost te serveren. Niet zo goed als je de buik strak wil houden. Nadelig is wellicht de ligging want de directe omgeving is zeer sober. Wel is er een bushalte voor de deur. De hoofdstad Valletta is ongeveer 1 uur rijden en de haven voor de ferry naar Gozo 25 min. U moet Malta zeker bezoeken, echt prachtig.

Laatst bijgewerkt: 7 februari 2020

Uitstekend hotel

Hotel is prima gelegen voor een mooie vakantie. Grote studio met keukenfaciliteiten. Bushalte voor de deur. Supermarkt aan de overkant. Bakker om de hoek. Mellieha mooi en rustig dorp. Goed onderhouden zwembad op dak.

Laatst bijgewerkt: 13 december 2019

Heerlijke vakantie

Mooi hotel,vriendelijk,schoon,heerlijk ontbijt,,,kortom een aanrader!!!!