db Seabank & Spa reviews

Laatst bijgewerkt: 19 maart 2024

Schoon, goede faciliteiten en vriendelijk personeel

Dit resort kent een prachtige ligging in de baai van Mellieha met een opstapplek voor de bus waardoor plekken als Comino, Gozo en Valetta makkelijk bereikbaar zijn. In de omgeving kan er prachtig gewandeld worden. De faciliteiten zijn goed. Het eten is uitstekend, ruim voldoende variatie, vers en lekker. Kamer was eenvoudig, maar schoon en van alle gemakken voorzien. Personeel is vriendelijk.

De Meersman
Laatst bijgewerkt: 18 maart 2024

top vacancie gehad

hotel was super goed , lekker eten en afwisseled , ook de kamers waren zeer ruim en net

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2024

Rayanair

Het was een van de slechtst mogelijke vluchten. Ik betaalde de reserveringskosten voor de parkeerplaats via de Zayan Air-website, maar ze stuurden me geen e-mailbevestiging en reageerden niet op mijn e-mails. Hierdoor was het bedrag van 65 euro verloren gegaan. Op de luchthaven was 10 kilo bagage per persoon en één koffer per persoon toegestaan. Aangezien ik een rugzak had, was het totale gewicht van de bagage voor 3 personen 25 kilo. Hiervoor moest ik 100 euro betalen. Ik raad je af om met dit vliegtuig te reizen

Laatst bijgewerkt: 19 februari 2024

oud en versleten

goed voor getatoueerde britten, blank en gekleurd, size xxxxl. Hotel is afgeleefd, overbevolkt waardoor je telkens in de rij moet staan bij iedere maaltijd...Personeel bestaat uit 97 % indiers die wel vriendelijk zijn...

Laatst bijgewerkt: 13 januari 2024

Helaas niet wat we verwachtte

Van de 7 restaurants waren er maar 3 open. Daardoor een vreetschuureffect met t lopend buffet Zwembad had blijkbaar onderhoud, hadden ze wel ff mogen vermelden dan hadden we er nog rekening mee kunnen houden. Bij het entertainment was de helft kapot of defect. Leuk en aardig all inclusief maar als je n mixdrankje haalde goedkope eigen merk drank en mixen kunnen ze niet. Op de kamer waren er n paar latten onder het bed weg. De service met het schoonmaken van de kamer was top. Deze jongeman deed echt zn best, en er lagen altijd nieuwe schone handdoeken. Al met al is dit geen 4 sterren helaas. Eten was opzich niet verkeerd qua keuze.

Laatst bijgewerkt: 9 januari 2024

Goed verblijf met een paar min en pluspunten

Goed verblijf, personeel vriendelijk, housekeeping perfect, eten was goed en genoeg bereid. Elke dag wel variatie. Minpunten: Brandalarm zeker meer dan 5 keer afgegaan tijdens ons verblijf. Ook in de nachten! Helaas geen allergenenkaart bij het eten Kinderverhaal was miniem Om het resort niet veel te doen naast popeye village We kwamen als gezin en hadden 2 kamers. Alleen dit was niet naast elkaar! Hier was geen rekening mee gehouden. Pas op de 3e dag hadden we een kamer op dezelfde vloer.

Laatst bijgewerkt: 29 maart 2023

Mooi Hotel, lekkere thema restaurants

Het Hotel ligt niet centraal waardoor je iets langer met de bus moet gaan. Verder is het hotel prima in orde. Eten met name in de thema restaurants is prima. Het hoofd restaurant is groot, druk en wat lawaaierig. eten redelijk.

Laatst bijgewerkt: 8 januari 2023

Geweldig hotel

Wat een verrassend complex. Mooie kamers, supervriendelijk personeel ,heerlijk eten en een actief animatie programma.

Ingang hotel
Uitzicht vanaf hotel