LABRANDA Riviera Spa reviews

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

malta

hotel goed

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2023

fijne medewerkers, grote kamer, fijne badkamer, schoon

Het welkom aan de receptie was prima, de kamer in orde, lekker groot, schone badkamer en naar wens schone handdoeken, ontbijt viel tegen ivm de warmte vd gerechten, en de chloorlucht en te weinig ventilatie maakte het opstarten vd dag wat minder dan we hadden verwacht. Al met al hebben een prima verblijf gehad.

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2022

Niet speciaal, gewoon goed.

We hadden 2 kamers met ons gezin. De ene kamer was goed. De andere had problemen met de airco. Dit is enigszins opgelost, maar niet naar volle tevredenheid. Receptie 24*7 bereikbaar was goed. Handdoeken waren niet altijd schoon: vaak vlekken.

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2022

Een fijn hotel

Fijn hotel om je te ontspannen en tot rust te komen. Goed eten//veel variatie. Vriendelijk personeel. Ruim opgezet Ruime kamers

Laatst bijgewerkt: 26 juli 2022

Top vakantie ik zou er zo weer heen gaan Kwaliteit en prijs erg

Laatst bijgewerkt: 5 april 2022

Mooi Hotel met zeer goede prijs/kwaliteit in Maart maar ver weg van alles.

Alhoewel het een mooi hotel is met mooie kamers en een prima binnenzwembad, is de ligging vrij ver weg van alles. Er is geen dorp in de lopende nabijheid, dus zonder auto zit je redelijk vast. Helaas heeft ook dit hotel aparte bedden. Voor een weekje er tussenuit zonder kids en stress is het laatste wat je wilt aparte bedden. 2 keer was ons toegezegd dat ze er 1 bed van konden maken met spacers en lakens, maar is nooit gebeurt. Wij hadden alleen ontbijt en alhoewel de keuze groot is, vondt ik de kwaliteit ondergeschikt aan kwantiteit, De TV heeft weinig engelse zenders, dus hebben we niet gebruikt. Wel is de wifi fantastisch en we konden dus op de computer gewoon nederlandse tv kijken en netflix. Dit was de beste wifi tot nu toe op onze reisjes. Het land zelf viel ons tegen, zeer slechte en smalle wegen, nauwelijks parkeermogelijkheden in dorpjes door smalle straatjes en appartment garages en er zijn ook weinig echte bezienswaardigheden. Wij gaan graag met de auto tripjes maken naar attracties en bezienswaardigheden en dat viel echt tegen. Geen marktjes, geen leuke visser dorpjes met haventjes enz enz. Het hotel heeft 4 restaurants van middelduur tot duur en daar was het goede kwaliteit en vriendelijk personeel. Overall was het een goede beleving voor een eenmalige 8 daags tripje in Maart.