8 beoordelingen voor Hotel Fihalhohi Resort in Zuid-Male Atol Zuid Male Atol

8.4
    8.7
    Anne-Marie
    op 14.07.2018:

Goed eten watervillas lekker ruim voor de rest niets te doen excursies gaan nooit door

Jammer dat de excursies niet doorgingen die 2 weken dat wij er zaten. Helaas is er geen andere mogelijkheid om van het eiland af te komen. Watervilla is ruim van opzet kost 85 dollar per dag extra als je daar boekt. Eten prima en afwisselend. Kamers schoon. Wij hadden 2 kakkerlakken maar dat kan gebeuren. Premium rooms altijd boeken. Je krijgt een gratis massage, badjas en slippers en een kamer met tv. Tv stelt niets voor, maar als er een x regen is is het wel fijn. De standaard kamers zijn ruimer van opzet maar ouder. Badkamer is echt oud en aan vervanging toe. 12 Dagen iets te lang vonden wij.

Gerti
    op 06.02.2017:

Werkelijk fantastisch huisrif

Mijn man en ik zijn al vaker in de Malediven geweest voor snorkelvakanties. Dus we kunnen vergelijken. Filhalhohi biedt een goede prijs kwaliteit verhouding. Maar ik was wel blij dat we een Premiumkamer hadden. Dus met het prachtige witte strand als uitzicht. Het eten is goed, maar je moet bijbetalen als je iets speciaals wilt. Jammer. Ook jammer dat je je tafeltje met vreemden moet delen. Vervelend dat er dan geen rekening gehouden wordt met gasten die all-inclusief hebben geboekt en gasten die dat niet hebben gedaan. Alles door elkaar zodat dat tot vervelende situaties kan leiden als de niet all-inclusief gasten water van je krijgen! Zij moeten 4,5 dollar betalen voor een fles water. Dus wij mogen niet uit onze fles hun glazen vullen....
    Maar goed verder prima resort en zoals al gezegd een werkelijk fantastisch huisrif..

vermeir
    op 01.09.2016:

Mooi hotel , prachtig strand en huisrif = paradijs

Mooi hotel, vriendelijk personeel, badkamer vooral de douche zou vernieuwd mogen worden, kamer zelf is in orde.
    Excursie: manta zwemmen en dolfijnen spotten is een tegenvaller er is niets te bespeuren optie snorkelen maar toch de prijs van van de manta excursie aanreken, die geweldig veel geld is !!! jammer

J
    op 18.08.2016:

klein bounty-eiland, zon, turquoise zee, wit strand, prachtig!

Heel mooi eiland resort, vriendelijke mensen !

Svetlana
    op 08.08.2016:

Echte aanrader!

We zijn heel tevreden van onze vakantie! Ik werk in Belgie in hotel als chef de partij en heb veel verstand in hotel menagement... Ik vond dat Fihalhohi Resort algemeen goed is.
    We hadden mooie kamer, goed eten en goede servis .
    Dit hotel is 4 steren waard!

Sander
    op 01.07.2016:

Prachtig eiland met mooi huisrif.

Fihalhohi Island Resort is een prachtig eiland met een mooi huisrif. Personeel is erg vriendelijk en de receptie is erg hulpzaam. Bij aankomst krijg je een drankje om een beetje af te koelen van de lange en warme reis. Vanaf Male is het ongeveer 30min naar het eiland met een speedbootje. De hele vakantie heb je het idee dat je tegen ansichtkaarten aan het kijken bent. Strand is schoon, bedjes zijn simpel maar oke. In het huisrif is mooi en er is veel te zien. Mooie vissen, schildpadden, haaien, van alles. En je kan zo vanaf het strand naar het huisrif. In tegenstelling van sommige andere eilanden waarbij je met een bootje er heen moet. De premium beachvila is ook goed. Gewoon alle benodigdheden aanwezig en was schoon. (Wordt 2x per dag schoongemaakt). De Waterbungalow is luxe! Erg mooi van binnen. Heerlijk ruim. Buiten heb je een eigen terrasje wat oke is. Het hout van ons bungalow begon wat te verouderen maar dan is logisch met al dat zoute water. Het all-inclusive concept is zoals bij voor eilanden op de Malediven. Het eten is tussen 7:00-9:30 / 12:30-14:00 / 19:30-21:00. Eten is over t algemeen oke. Niet spectaculair maar er is redelijke keuze dus voor iedereen wel wat wils. Drinken kan je all-in vanaf 9:00 tot 24:00. Over het algemeen is Fihalhohi een top eiland met goed personeel, schone huisjes en veel excursie mogelijkheden. Als ik weer naar de Malediven zou gaan dan is dit zeker weer een optie.

jantsje
    op 04.04.2016:

een paradijs

Een knus,groen eiland met palmbomen,met leuke huisjes
    Mooi wit strand met blauwe zee
    Huisrif is geweldig,met duizenden vissen,schilpadden.

Henny
    op 22.11.2015:

Erg mooi en relaxd eiland

Snorkelen is fantastisch, mooi rif bij het strand.

Fihalhohi Resort is geschikt voor *

• Wellness/beauty obv 1 beoordeling

Reisaanbieders voor Fihalhohi Resort

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Fihalhohi Resort in Zuid-Male Atol, Zuid Male Atol.

Vakantiepanel.nl heeft 8 vakantie beoordelingen Fihalhohi Resort.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Fihalhohi Resort vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Fihalhohi Resort scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Fihalhohi Resort vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Fihalhohi Resort en het actuele weer Zuid-Male Atol. Bekijk hier ook andere Hotels Zuid-Male Atol of Hotels Zuid Male Atol. Op de pagina van Zuid-Male Atol vind je vakantiebeoordelingen Zuid-Male Atol en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Fihalhohi Resort achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Fihalhohi Resort!

Reisaanbieders voor Fihalhohi Resort

• Anne-Marie
    op 14.07.2018:

Boek premium

• Gerti
    op 06.02.2017:

Boek de Premium kamer aan het brede strand en neem all-inclusief. Alles is daar duurder dan op onze eerdere resorts.

• J
    op 18.08.2016:

Neem all-inclusive, er zijn immers geen alternatieven op het eiland. En zo niet betaal je veel geld, voor bijvoorbeeld een 1,5 liter fles water $ 5. De meerprijs van het all-inclusive heb je er zo uit. Neem voldoende muggenspray mee (wij waren hier in augustus = nog regenseizoen) en spray de hele dag door. Zorg voor $ 1 en $ 2 biljetten voor fooien. Snorkel en flippers mee en de hele dag in de zee prachtige vissen kijken!

• jantsje
    op 04.04.2016:

dagtrip met speedboot:snorkelen met de walvishaai