Embudu Village reviews

Laatst bijgewerkt: 4 januari 2020

Geweldig eiland

Geweldig eiland om te snorkelen, zoveel mooie vissen gezien, alleen stuk minder koraal vergeleken bij 5 jaar geleden. Toch zie je wel weer nieuw koraal groeien.

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2019

Relaxen op een hagelwit strand

Het eiland is adembenemend. De schoonmaak is goed, 2x per dag! Eten is goed en voldoende variatie. De zee is warm en als je gaat snorkelen kom je tal van vissen tegen. Personeel is vriendelijk. Er zijn wel veel Duitsers die graag samenklitten en de bedden zijn aan de harde kant. Maar dat weegt niet op tegen de super belevenis van Embudu.

Laatst bijgewerkt: 3 juli 2018

een geweldig rustoord

er is genoeg plaats voor alle gasten,er is rust, het is een waar paradijsje, heel mooi

Laatst bijgewerkt: 6 juni 2018

Oase van rust

Heerlijk basic eiland zonder poespas voor duikers en strand liefhebbers. Geen swembad, geen glijbannen, geen schreeuwerige animatie - gewoon rust!

Laatst bijgewerkt: 26 mei 2018

Mooi gelegen, relaxte vakantie.

Heerlijk relaxte vakantie, mooie kamer, goed schoongemaakt, goed eten met beperkte keus.

Laatst bijgewerkt: 4 februari 2018

Prachtig relaxt eiland

Heerlijke vakantie gehad. Snorkelen is adembenemend mooi. In de eetzaal zie je heel veel gasten, maar daarbuiten zie je ze bijna niet meer. Knus mooi eiland. Wij hadden all inclu en hadden daardoor geen extra kosten. Hadden op vliegveld Male een simkaart gekocht waardoor wij hele vakantie internet hadden. Is voordeliger dan bij hotel WiFi kopen. Heel vriendelijk personeel en eten was erg uitgebreid en erg lekker. Omdat wij vroeg vertrokken, kregen wij vervroegd ontbijt met alleen wij als enige twee gasten in het restaurant. Met heerlijke vers gebakken broodjes. Daarna met zonsopgang, dolfijnen voor de boot! , Uitgerust terug naar huis.

Laatst bijgewerkt: 22 september 2017

Fantastisch, zalige tijd gehad!

Lekkere keuken! Supervriendelijk personeel! In het bijzonder naar ons zoontje van 17 maanden oud. Goed te doen met peuters van deze leeftijd. Ze amuseren zich rot in het zand en het water. Buiten het kinderbed en de eetstoel is er qua materiaal niks anders voorzien voor kinderen. Voor ons was dit geen gemis. Wij gaan gegarandeerd terug voor onze derde keer!!

Laatst bijgewerkt: 22 september 2017

Idilisch, schoon, zeer vriendelijk personeel, rust

Hele fijne locatie voor zon, zee, strand,rust, lekker eten en watersport.

Laatst bijgewerkt: 19 september 2017

Embudu village is een prima resort! Een heel mooi groen eiland met prachtige mooie witte stranden. Rond om het eiland is een koraalrif met ontelbare mooie vissen. De hele vakantie kun je doorbrengen zonder schoenen en zelfs zonder slippers.

Laatst bijgewerkt: 17 september 2017

Prachtig eiland op de Malediven

Het eiland is niet groot maar er is ruimte genoeg om een rustig plekje aan de zee te vinden. Genoeg ligbedden overal. Het koraal is inderdaad dood maar de vele soorten mooie vissen maken alles goed. Personeel heel vriendelijk. Alles perfect geregeld. Hou er wel rekening mee dat het in het regenseizoen inderdaad geregeld regent en het ook rustig een hele dag bewolkt is, maar de temperatuur is altijd goed.Het eten is trouwens uitzonderlijk goed te noemen.