Villa Park - Sunisland (ex Sun Island Resort & Spa) reviews

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2023

Tropische ervaring

Heerlijke vakantie gehad met hier en daar een tropische regenbui. Het resort is heel schoon en eco vriendelijk. Uitermate vriendelijk personeel! Wel is het dat als je daar activiteiten wilt doen zoals snorkelen etc. Je nog wel een extra gevulde portemonnee moet meenemen. Ook is ons advies om absoluut all inclusieve te boeken want alles wat buiten het all inclusief valt is echt extreem duur. Maar voor een relax vakantie met mooie stranden en wateren is het zeker een aanrader. Enige minpunt voor ons was het eten. Het was zeker niet slecht maar wel bijna alle dagen hetzelfde en veelal gericht op de indiaanse cultuur.

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2019

geweldig mooi en perfect onderhouden

Een mooi stukje paradijs op aarde qua flora en fauna

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2017

Heerlijk resort, fantastische ligging!

Het was een heerlijke vakantie! We hadden een waterbungalow geboekt en zaten dus meer achteraf met een eigen restaurant. Toeristen met een bungalow op het strand hadden hun eigen restaurant, erg groot lawaaiig, meer een drive in idee. Wij waren dus blij met onze waterbungalow en de het daarbij behorende restaurant. Het was een vakantie met veel zon, witte stranden en het aquarium voor de deur, haaien, roggen, de meest spectaculaire vissen, koraal, etc. Oh ja laat ik de spa niet vergeten, zo fijn!!!!

Laatst bijgewerkt: 8 december 2016

Mooi eiland maar belachelijke prijzen.

Mooi eiland, mooie stranden, mooi blauw water. Qua snorkelen en duiken viel het erg tegen omdat al het koraal verbleekt is door te heet zeewater in juli 2016. Wel veel mooie vissen, mantaroggen, stingrays, schildpadden en dolfijnen gezien. Het duiken kosten zo'n 200 euro voor 1 duik (als je een paar jaar niet gedoken hebt moet je een opfrisduik extra doen). Alles was schandalig duur op het eiland..water 5 euro, glas wijn 9,50 euro, whalesharktrip 68 (we hebben twee trips gedaan maar ze niet gezien!), eten is belachelijk duur in de restaurants en daarom zijn ze ook leeg. Het huren van een kano of sup kostte zo'n 30 euro per uur. Alle watersporten waren zo duur dat degene bij de watersport ook zelf zei dat er daarom niks verhuurd wordt. Het Holiday eiland naast het Sun Island was goedkoper en je kon er beter snorkelen (er was meer te zien). Water koste daar 3 euro, wijn 7 en een sup huren 17 euro per uur. Je kunt er gratis heen met een boot in 5 minuten dus wij hebben daar water, wijn en souvenirs gekocht. Dat eiland was ook rustiger en de mensen waren er nog vriendelijker. Niet zo massaal eten maar allemaal schattiger. Wij hadden eigenlijk voor dat eiland moeten kiezen maar het was ietsjes duurder maar dat haal he dus makkelijk berust omdat alles goedkoper is! Sun Island is verder schoon en heeft fijne bungalows direct aan zee. Wij hadden de standaard bungalow en die waren prima! Groot, nette badkamer, schoon, eigen ligbedden en eigen terrasje met uitzicht op zee. Nr 497 lag heel mooi. Snorkelen bij Italiaans restaurant is op heldere dagen mooi maar ook verbleekt koraal, wel veel vissen. Je kunt daar ook tonijn sashimi eten voor 12 euro/dollar. Alle mensen zijn er vriendelijk en werken hele lange dagen. De huisjes werden 2 keer per dag gepoetst en van nieuwe handdoeken voorzien wat voor ons een beetje overdreven aanvoelde en niet milieuvriendelijk. We hadden het gevoel dat het resort op alles wil verdienen en de mensen hard werken voor weinig geld. Voelde onrechtvaardig. We hebben een fijne vakantie gehad maar dat had niet zo duur hoeven zijn. We hoorden van lokale mensen dat een fles water op hun eiland 25 cent kost. Voor snorkelen en duiken hoef je ook niet meer naar de Maledieven omdat het koraal dus sinds dit jaar dramatisch is verbleekt.

Laatst bijgewerkt: 28 november 2016

geweldig

Mooi eiland, heerlijk om bij te komen en ontzettend vriendelijk personeel. Lekkere eten, genoeg keus. Kamers schoon en de beachbunglow is top! Wakker worden met een prachtig uitzicht en ook de zonsondergang. Super vakantie gehad. Ook zwembad is prachtig en groot.

Laatst bijgewerkt: 22 september 2016

Prachtig resort,mooie ligging

Eten en drinken van de all inclusive was matig. Weinig plaatsen waar je kon eten/drinken. Personeel niet altijd erg behulpzaam / lui

Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2016

Schitterend eiland, mooi uitzicht kamer!

All inclusive formule was matig. Eten prima, drinken matig. Internet matig.

Bounty eiland ❤️