Thulhagiri Island Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Top Alles goed verlopen. Iedereen vriendelijkTop resort

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2024

Fantastische vakantie

Een week lang gesnorkeld en heerlijk gegeten.

Hr. R. Oosterhuis
Laatst bijgewerkt: 13 juli 2023

In 1 woord fantastisch alles boven verwachting

Mw. T. van Appeldoorn
Laatst bijgewerkt: 8 april 2023

Mooier dan je denkt

Het resort en het eiland zijn mooier dan je op de foto's ziet. De schoonmaak wordt netjes elke dag gedaan en de mensen zijn vriendelijk en gastvrij.

Laatst bijgewerkt: 24 september 2022

Paradijs op aarde!

Wij verbleven in een beach bungalow en dat was zeer goed voor elkaar. Naar onze mening doen de beach bungalows niet onder aan de water bungalows. Pal op het strand met uitzicht op het witte strand en de blauwe zee, blauwer dan dit kan niet. Bij het All Inclusive pakket zit een snorkeluitrusting en een excursie bij ingebrepen. Het eten en de cocktails zijn voortreffelijk. Cocktails worden gemaakt met echte merken, geen troep zoals wij bij andere hotels hebben gezien. Daarnaast is het personeel erg vriendelijk en doen ze er alles aan om het naar je zin te maken. Snorkelliefhebbers kunnen zich hier heel goed vermaken. Het koraal is grotendeels dood, maar er is zeer veel zeeleven te spotten, zoals haaien, roggen, dolfijnen en talloze vissen. Wij zullen het iedereen aanbevelen!

Laatst bijgewerkt: 6 juli 2022

Top

Alles klopt zoals beschreven. Alleen hadden wij geen zeezicht dat was jammer maar verder was alles top. Super relaxed. Het lijkt net een kleine dorpje midden in de zee.

Laatst bijgewerkt: 16 juni 2017

Heerlijk relaxt bounty eiland

Vriendelijk personeel, Goed eten, schone huisjes.