Meeru Island Resort & Spa reviews

Laatst bijgewerkt: 15 december 2019

Paradijs

Hemel op aarde met zeer vriendelijk personeel die ook hun werk doen onder goede werkomstandigheden en dat kan niet van elk resort gezegd worden. Schoon. Eten elke dag afwisselend, op 14 dagen nooit twee keer hetzelfde gehad.

Laatst bijgewerkt: 13 april 2019

Prachtig paradijs, waar voor je geld!

We hadden een jacuzzi watervilla, zeer goed bevallen! Als je goed zoekt kan je zeker voordeliger prijs krijgen. We vlogen vanuit Keulen en dat scheelde ook al iets. Je kan het beste voor all inclusieve kiezen, dan zijn bijna alle dranken gratis (behalve exclusieve cocktails) Daarnaast zijn sommige activiteiten inbegrepen, massage van 15 min, snorkling houserif en Sunset trip. Laatste is erg gaaf, heel veel dolfijnen! Willen graag een keer terug!

Laatst bijgewerkt: 8 april 2019

Prachtig adembenemend!

Het meeru island resort is prachtig gelegen en zeer groot eiland! Eten is zeer afwisselend en zeer lekker, lekker aan het zwembad met lekkere drankjes ! Personeel is super vriendelijk en behandelen jou echt zeer gastvrij! Onze vakantie was top!!

Laatst bijgewerkt: 20 maart 2019

Een onbeschrijflijk mooi paradijs!

Wat een heerlijk eiland, er gewoon niet te beschrijven hoe mooi het hier is. Alles is dan ook perfect voor elkaar! Wij komen zeker terug.

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2017

Mooier dan je er van verwacht

Aangezien dat het ‘regenseizoen’ was viel er op 1 dag maximaal 5 minuten regen. Het is dan iets bewolkt maar nog steeds richting 30 graden C. Het hele eiland wordt tiptop bijgehouden, elke dag weer. Kamer fantastisch netjes en handdoeken worden 2 keer vervangen als dat zou moeten... Eten is uitgebreid, mensen zijn vriendelijk. Gewoon teveel om op te noemen. Het is wel vrij prijzig (geen all-in, maar volpension), maar het overtrof elke verwachting!

Laatst bijgewerkt: 17 september 2016

Paradijs op aarde

Een zeer mooi en schoon eiland met super vriendelijk personeel. Get eiland is net een moderne stad voorzien van alles.

De Jacuzzi watervilla’s
Aankomst (of vertrek) bij Meeru