Bandos Maldives reviews

Laatst bijgewerkt: 4 mei 2018

Mooie locatie echt een aanrader

De animatie is er niet en dit is jammer er zou meer aangedaan kunnen worden. Want met een documentaire en een beetje muziek redt je het niet, vind ik dat is mijn mening. De bedden waten vrij hard en het eten was weinig uitgebreid en veel te weinig vis.

Laatst bijgewerkt: 24 april 2018

Teleurstellend op het einde !!!

Een heerlijke relaxvakantie .....en dan check je zoals het hoort rond 12.00 uit op de laatste dag, nog 8 uur te gaan voor de pick up, dan hoor je niet eens aan de receptie, maar van ander personeel dat je all inclusieve rechten per direct vervallen. Nog nooit....nergens in geen enkel land en/of resort heeft een ieder van ons deze bijzonder gastonvriendelijke actie meegemaakt. Schandalig....om gewoonweg dit door te voeren, om niets te zeggen, het receptiepersoneel staat je gewoonweg uit te lachen !!!! Een coca cola kost 8 USD, de lunch p.p. 68 USD, aan het einde van je verblijf betaal je de rekening van alles ( excursies, souvenirs, dranken enz). Ook de dievenprijzen in de gift shop....een snorkelmasker van decathlon waar wij €24.95 voor betalen ligt hier voor 130 USD. Onderwatercamera van action €35,- kost hier €190.-. Al met al....dom hoor Bandos om de laatste dag je gasten niet als gasten te behandelen!!!!

Laatst bijgewerkt: 18 november 2017

Heerlijke plek om te relaxen. Het personeel is er vriendelijk en het eten is geweldig!

Als je geen all inclusive hebt, is het drinken er duur!