53 beoordelingen voor Hotel Makpetrol in Struga Macedonie

8.1
    Clary
    op 26.09.2017:

Mooie ligging, fijn zwembad

Hotel met veel nederlanders, ligt mooi met uitzicht op het meer.Ligt ver weg van alles.Met taxi goed te doen.
    Personeel niet altijd even vriendelijk.
    Badkamer werd niet, nauwelijks schoongemaakt.
    Goede prijs kwaliteit verhouding.
    Kom denk ik wel terug.

Britt
    op 24.09.2017:

Goed hotel met vriendelijk personeel

Een heel goed hotel voor Macedonische begrippen. Het eten was goed verzorgt en varieerde ook iedere dag. Ook de lokalen dranken waren erg lekker. Het is geen geschikt hotel voor mensen die moeilijk te been zijn vanwege de vele trappen (het zwembad kan niet bereik worden zonder trappen te lopen). Het lopen van de trappen komt wel weer goed uit om het eten er weer enig sinds af te lopen. De WiFi werkt alleen in de lobby en dus niet op de kamers. Het personeel is erg vriendelijk en zijn bereid al je vragen te beantwoorden. Ook regelen zei de excursies en bellen ze een taxi voor je om dingen te gaan bezichtigen.
    Algemeen:
    Macedonië is een land in opkomst met veel cultuur. Het is zeker de moeite waard om te bezichtigen. Omdat er uit andere landen nog niet veel aanbod is van vakanties naar Macedonië zijn er veel Nederlanders, ook de lokale bevolking verstaat dus het een en ander van de taal.

Monique
    op 12.09.2017:

Mooi complex met prachtig uitzicht. Groot zwembad.

Mooi hotel met prachtig uitzicht op het meer. Groot zwembad met genoeg ligbedden. Kamer wat gedateerd maar de prima bedden maken veel goed. Eten ruim voldoende en gevarieerd.
    Kortom enorm genoten.

Gerard
    op 11.09.2017:

Mooi hotel, mooie ligging aan het meer. Veel trappen.

Pracht hotel, alleen achterstallig onderhoud aan het gebouw zelf aan de buitenkant.
    Kalk valt van de buiten muur.
    Gevaarlijk met al die trappen, vooral moeilijk begaanbaar voor ouderen.
    Hoofdzakelijk Nederlands ouderen aanwezig.
    Gemiddeld boven de 65 jaar.
    Verder is eten prima, veel variatie.
    All inclusief is goed geregeld.
    Geen zandstrand.
    Wifi is een catastrofe!
    Valt vaak uit, en we moeten naar een aangrenzend hotel om te Whatsappen en om te internetten.
    Veel vuil en bouwafval langs de wegen.

tom
    op 14.08.2017:

een uitstekende hotel Wij hebben best genotenin h

een prima hotel, eten uitstekend, kamer prima atijd schone bedden en handdoeken. zoms hadden we last van schreeuwende kinderen. geen fietsen zoals het in het boeje stond en ook geen bus die van en naar het hotel bracht. alles moet wel per taxi.geef niks want het kost geen drol maar zet het er dan niet in. laatste niet geschikt voor ouderen die slecht ter been zijn want veel steile trappen naar en van het zwembad.wij vonden het verder prima vermaak.

Ilona van der Linden
    op 05.08.2017:

'Basis' all-inclusive

Ik schrijf nrmaal gesproken geen reviews, maar wilde mijn mening even delen over deze accomodatie. 2 jaar geleden zijn ik en mijn vriend (nu beide 20) voor het eerst samen op vakantie gegaan naar Spanje (een all-in). Dit was een prachtig 4-sterrenhotel met niet veel uitzicht op zee, 3 grote rijen bij het buffet voor elke maaltijd en super schoon. Hierbij zaten alle soorten drank tot 22 of 23 uur in het all-in arrangement. Als je de deur van het hotel uitliep was je gelijk bij een schattige winkelboulevard en het was zo'n 300 meter lopen tot een zandstrand! Kortom we waren wel wat gewend;) toen we dit hotel boekten zou dit voor ons de eerste keer Macedonië worden. We hadden soortgelijke verwachtingen als naar Spanje, onder andere omdat dit hotel ook 4-sterren heeft. Bij onze aankomst bleek dit al snel een tegenvaller! Het buffet bestaat uit 2 kleine eilandjes waarvan 1 met sla en 1 met vlees/rijst/friet/pasta. De drankjes die in de all-in zitten zijn allemaal B-merken en bestaan uit 5 soorten frisdrank, bier, wijn of koffie. De all-in houdt op om 22.00 maar er zijn verschillende barretjes tussentijds open, waarvan 1 van 22-24. Althans dat dachten we, want dat staat op de deur van die bar. Al snel bleek dat als het personeel geen zin meer had om te werken ofzo, ze gewoon vertrokken naar huis met de sleutels voor alle drankjeskasten. Dit resulteerde in dat we om 23.00 niet eens meer een glaasje melk of sap konden krijgen, alleen maar water.... Daarnaast was sommig personeel of chagrijnig of ongeduldig, mijn vriend werd namelijk net zolang aan de kant geduwd door een medewerker totdat hij erlangs kon met zijn dienblad vol glazen. Dit gadden wij niet gezien, maar hij vroeg ook niks, hij duwde alleen. Beetje jammer was ook dat je in de middle of nowhere zit, je moet met de taxi naar Struga dat ligt zo'n 5km van het hotel. Je kunt beneden bij het hotel naar het meer van Ohrid, maar dit is een kiezelstrand dus neem waterschoenen mee:) als je een betaald drankje neemt (dus nadat de all-in om 22.00 is afgesloten) betaal dan gelijk, ook als ze zeggen dat ze het op je kamernummer willen zetten. Dit omdat ze achteraf nog een soort administratiekosten in rekening brengen ofzo. Je krijgt van het hotel elke ochtend een nieuwe fles water, dit is erg fijn voor de hitte. De airco werkt super, maar er zijn geen verduisterende gordijnen wat resulteerde in elke ochtend wakker worden om 6.00. Over het algmeen was het een 'prima' hotel. De taxi is goedkoop dus we zijn er vooral lekker op uit gegaan en hebben leuke excursies gedaan met Alexexcursies!! Ik zou dit hotel niet aanbevlen voor jonge mensen die het leuk vinden om vooral lekker erop uit t gaan en lekker veel te eten, wel voor mensen die met niet al te veel genoegen nemen en die komen voor 'rust'. Ik hoop dat ik niet te negatief overkom, maar het was voor ons nogal een opstapeling van kleine tegenvallertjes.

Sandra
    op 26.06.2017:

Zeer de moeite waard.

We hebben een top vakantie gehad. Het is ons zeer goed bevallen en komen zeker nog eens terug. Kleinschalig hotel. Knus. Veel leuke mensen ontmoet.

Gemma en Peter
    op 19.09.2016:

mooi allen op de verkeerde plek

mooi hotel heel veel trap lopen en ver van bewoonde wereld

« 1 2 3 4 5 6 7

Faciliteiten van Makpetrol

• Aan/nabij het strand

Makpetrol is geschikt voor *

• Meer obv 23 beoordelingen
  • Avontuur obv 5 beoordelingen
  • Naturisme obv 5 beoordelingen
  • Wellness/beauty obv 2 beoordelingen

Het weer de komende week in Struga

Wednesday 25-4 Helder/Zonnig
Monday 30-4 Onweer
Tuesday 1-5 Onweer

Contactinformatie van Makpetrol

Settl. Elen Kamen 6330 Struga, Macedonie
T + 389 (0)46 797 466, +389 71 267 760 F + 389 (0)46 784 720 I E hotelstruga@makpetrol.com.mk

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Makpetrol in Struga, Macedonie.

Vakantiepanel.nl heeft 53 vakantie beoordelingen Makpetrol.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Makpetrol vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Makpetrol scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Makpetrol vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Makpetrol en het actuele weer Struga. Bekijk hier ook andere Hotels Struga of Hotels Macedonie. Op de pagina van Struga vind je vakantiebeoordelingen Struga en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Makpetrol achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Makpetrol!

• Clary
    op 26.09.2017:

Excursies met Laletours aanrader, nederlandstalig, kleinschalig

• Britt
    op 24.09.2017:

De WiFi werkt alleen in de lobby en niet op de kamers. Soms werkte de WiFi niet en kon je gebruik maken van de WiFi van een nabijgelegen hotel.

• Monique
    op 12.09.2017:

Voorkant van het hotel opknappen en tapijt in hotel vervangen.

• Gerard
    op 11.09.2017:

Mensen die slecht ter been zijn, is dit geen goed hotel ivm al die trappen.

• tom
    op 14.08.2017:

zorg dat er een bus van het hotel is, die mensen die willen wandelen naaar ohrid willen of winkelen in struga. gordijnen in de kamers waren wel heeel licht was om 5 uur iedere dag wakker en dan kom je nietmeer in slaap.

« 1 2 3 4 5 6 7