Drim reviews

2,7

Hr. J. Oostendorp
Laatst bijgewerkt: 22 juli 2022

Hotel Drim, Struga, Macedonië

Het hotel was prima in orde. Schoon, ruime kamers en vriendelijke medewerkers. Ruim onbijt buffet. Zeer veel excursies worden aangeboden met Engelstalige reisleiding. Minpunten: geluidsoverlast van het café aan de andere kant van de brug en het geluid van de trouwerijen in een zaal. Stopt rond 12 uur snachts

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2019

oud bollig

Eten was zeer slecht. Behalve het ontbijt, was goed verzorgd. Beloven een zwembad, maar die was dicht.

Laatst bijgewerkt: 15 september 2019

Een acceptabel hotel zonder grote tekortkomingen.

Een groot hotel. Bij bijzondere gelegenheden (conferenties) en bezoek van groepen met kinderen is de eetzaal te klein en wordt het te druk en rommelig. De kamer was redelijk maar een beetje uit de tijd en de badkamer is toe aan renovatie. De maaltijden zijn niet slecht maar zo af en toe misten we wat extra's als life cooking.

Laatst bijgewerkt: 26 juli 2019

Gezellige, vriendelijk en schoon hotel?

Vriendelijke bediening, alleen jammer dat sommige geen Engels spreken. Mooi hotel met een luxe uitstraling, gunstige ligging.

Laatst bijgewerkt: 23 juli 2019

perfect hotel met prima ligging

jammer van de verbouwing van het nieuwe spa en fitness center daardoor is het zwembad minder interessant geworden.Steeds meer bruiloften s avonds

Laatst bijgewerkt: 15 juli 2019

We hebben een fantastische vakantie gehad met als enig groot minpunt, ondanks herhaaldelijke verzoeken geen matrasjes voor op de houten ligbedden bij het zwembad, ja op de dag van vertrek, dus pas na 13 dagen. Ligbedden op het strand ook geen matrasjes. Zwembad werd slecht onderhouden. Ze waren duidelijk nog niet genoeg voorbereid op toeristen.

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2017

hotel drim is goed

struga is ons tegengevallen,het bestaat grotendeels uit moslims,en de mannen behandelen vrouwen niet als mens maar als lustobject,het is onhygienisch,het is de laatste keer dat wij naar macedonie zijn geweest

Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2017

WIJ HADDEN VEEL LAST VAN BEESTJES OP DE KAMER

DE KAMER NIET SCHOON HEEL VEEL LAST VAN BEESTJES KAKKERLAKKEN ENZ

Laatst bijgewerkt: 26 september 2017

ligging perfect

Boek nooit half pension, avond eten geef je nog niet aan varkens

Laatst bijgewerkt: 6 september 2017

goede ligging nabij centrum. prima hotel, goed weer, leuke excurseis