Beograd reviews

1,5
5,2

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2019

Ligging midden in het centrum,soms geluidoverlast,gerenoveerde kamers goed de andere kamers ronduit

Eerst kregen we een niet gerenoveerde kamer,dit was vreselijk armoedig,na veel klagen kregen we de volgende dag een andere kamer,deze was veel beter gelukkig,de 1e en 2e etage zijn gerenoveerde kamers alleen geen balkon en geen mooi uitzicht

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2019

Leuk niet geweldig

Ze waren ons vergeten te vertellen dat recht tegen over het hotel een openlucht discotheek was waar we bijna geen nacht rust hebben gehad.

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2019

Vriendelijk personeel. Jammer van de sky bar tegen over het hotel.

Een prima hotel voor wat je betaald. Ontbijt is prima. Personeel is vriendelijk. Kamers zijn wat oud en kapot. Hotel ligt aan het begin van een hele druke winkel straat. Tegen over het hotel is een sky bar waar ze tot 01:00 hele harde muziek draaien. Net of de muziek in de kamer word gedraaid (Wij hadden een kamer aan de bar kant.) Hotel kon er helaas niks aan doen alles zat vol. Binnen 20 minuten met je met de bus/taxi in ohrid.

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2019

Prima hotel voor 3 sterren

Het hotel is gelegen midden in struga. Hierdoor erg gezellig terrasjes winkeltjes etc voor de deur. Sinds 3weken is er alleen een rooftop bar/discotheek tegenover het hotel waardoor je tot minimaal 02:00 snachts enorme geluidsoverlast heb. Het hotel kan hier verder niks aan doen.

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2019

Mooi hotel voor de prijs/kwaliteit verhouding

De mensen zijn heel erg vriendelijk en zijn erg behulpzaam. Ook de “reisleider” is erg behulpzaam en wil je graag helpen. Ontbijt is prima meer als dat ik er van te voren van had verwacht. 10 min lopen richting het meer maar dit is prima langs de kraampjes. Groot nadeel is de rooftop discotheek tegenover het hotel! Deze zorgt voor geluidsoverlast tot diep in de nacht.