37 beoordelingen voor Hotel Beograd in Struga Macedonie

4.8
    7.1
    Josien
    op 13.10.2014:

Gedateerd maar ondanks dat een hele mooie tijd gehad.

Struga is een aanrader, zeer gezellig maar vooral levendige stad.
    Mensen zowel van het hotel als in het stadje zelf, erg vriendelijk en behulpzaam.

Gerrie
    op 08.08.2014:

Kan renovatie gebruiken

Jammer dat er een disco tegenover is. DeE veroorzaakte veel lawaai tot 1 uur 's nachts
    Er stond in de beschrijving dat er een föhn aanwezig was. Deze was er helaas niet.

J f
    op 26.08.2013:

Niet luxe, prima locatie, betaald wat je krijgt

Prachtige omgeving, zit aan een drukke straat in het centrum, hadden wij geen last van. Voor de zekerheid hadden we oordopjes mee, 1 keer gebruikt.
    Dicht bij het strand, en eetgelegenheid genoeg. Erg vriendelijke mensen.
    Hotel is niet luxe, slecht onderhoud, en sommige dingen zijn kapot, maar verder prima, ontbijt erg uitgebreid, netjes verzorgt!

willie
    op 26.06.2013:

vies goor geen schoonmaak

kamers werden slecht schoon gemaakt bedden niet verschoond was al die tijd niet gestoft .
    niemand spreekt er nederlands en slecht engels

M.M.
    op 02.01.2014:

Onhygienisch, slecht onderhouden hotel

Wij hadden niet veel verwacht gezien de prijs, maar wat we aantroffen was wel erg treurig... Schimmel op badkamer, een bad dat loskomt van de muur, een wc die verstopt zit, witachtige vlekken op en om het bed, voetafdrukken op de muur, stof op plinten en muren, tocht door niet sluitende balkondeur.. Ook wilden we na twee dagen schone handdoeken, dus wij lieten de handdoeken op de vloer van de badkamer achter. Toen wij terug kwamen lagen dezelfde handdoeken, nog nat, opgevouwen in het rek. Daarnaast hebben we 2 dagen van de 6 dagen op deze hotelkamer moeten verblijven door voedselvergiftiging van het eten in het hotel. We zijn er toen achter gekomen dat het eten dat op dag 1 niet op is, dag 2 weer aangeboden wordt, en dag 3 en dag 4.. Niemand keek naar ons om toen wij ziek waren en wij kregen het geld van al vooruit betaalde excursies ook niet terug. Er werd niet schoongemaakt toen wij ziek waren, alleen prullenbakjes legen en wc rollen aanvullen. We hebben specifiek gevraagd om een goede schoonmakbeurt of andere kamer. Veel beloftes, maar er werd niks mee gedaan. Het was een vakantie om snel te vergeten. Wij hopen dan ook dat een ander dit niet mee hoeft te maken. Nooit meer beograd voor ons! Het land is zeker wel een aanrader, maar ga naar minstens een 4 sterren hotel! Beograd had er overigens maar 2 terwijl wij op de site 3 zagen staan.

Anja
    op 16.08.2013:

prima hotel voor de prijs

midden in de stad, dit heeft voordelen (restaurantjes,winkels in overvloed in de nabije omgeving aanwezig) maar ook nadelen (geluidsoverlast)

Joline en Jason
    op 06.08.2013:

Vriendelijk, schoon, vervallen

Personeel is heel vriendelijk en de kamers worden goed schoon gehouden en zijn redelijk groot. De algemene staat van onderhoud van het hotel laat te wensen over. Het mag dan een vier sterren hotel zijn, het zijn wel Balkan sterren. De ligging midden in het centrum zorgt tot 01.00/02.00 uur voor behoorlijk veel overlast

Anne
    op 05.08.2013:

Prima hotel, goede ligging, veel Nederlanders

Het hotel was prima. Helaas was de mogelijkheid tot Wifi beperkt.

« 1 2 3 4 5

• Meer obv 17 beoordelingen
  • Avontuur obv 5 beoordelingen
  • Wintersport obv 2 beoordelingen
  • Duiken obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Struga

Thursday 13-12 Nat.Sneeuw
Tuesday 18-12 Regenbui
Wednesday 19-12 Helder/Zonnig
6 -1

Reisaanbieders voor Beograd

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Beograd in Struga, Macedonie.

Vakantiepanel.nl heeft 37 vakantie beoordelingen Beograd.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Beograd vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Beograd scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Beograd vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Beograd en het actuele weer Struga. Bekijk hier ook andere Hotels Struga of Hotels Macedonie. Op de pagina van Struga vind je vakantiebeoordelingen Struga en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Beograd achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Beograd!

Reisaanbieders voor Beograd

• Josien
    op 13.10.2014:

Huur een taxi of persoon met boot voor een dag en laat zij je Macedonie van een hele andere kant bekijken.

• Gerrie
    op 08.08.2014:

Nederlandse reisleiders.

• M.M.
    op 02.01.2014:

Ohrid lake is erg mooi! Wij hebben er niet heel veel van gezien, maar als we terug gaan dan wordt het een 4 of 5 sterren hotel in ohrid stad.

• Sonja Lich-Hoving
    op 28.08.2013:

Mooi uitzicht op de winkelstraat, met tegelijkertijd als nadeel de open lucht disco aan de voorzijde van het hotel. Positief is wel, dat het geluid tegen half twee/twee uur 's nachts over is. (zo kun je je er zelf op instellen, of desgewenst een kamer aan de achterzijde vragen). De pizzeria in het midden van de straat is zeker een bezoekje waard, schoon, gastvrij en niet duur. De zalm en de forel van Beograd zelf zijn ook zeker aan te bevelen.

• J f
    op 26.08.2013:

Ga mee op excursie met ALEX kom je vanzelf tegen, Nederlands sprekende macadonier. Erg leuk! Wij zijn naar Albanie geweest met hem. Bij Hotel Drim mag je gebruik maken van het zwembad etc. Langs het strand zitten prachtige eet tentjes! je kunt makkelijk zelf met de bus naar Ochrid, hier is ook een boekje van in NL verkrijgbaar maar ook in het hotel, erg leuk! Vraag van te voren kamer met balkon aan, het reisbureau had dit voor ons geregeld, we hadden een mail mee en het was zo geregeld!

« 1 2 3 4 5