Unique Resort & Spa reviews

Laatst bijgewerkt: 11 januari 2024

Mooi hotel met ruime kamers

Mw. S. Ackermans e/v Schelle
Laatst bijgewerkt: 16 september 2023

Fantastisch mooi Hotel

Wat hebben wij genoten, van de omgeving, de ligging van het Hotel, de vriendelijke Personeels leden. Je wenkt en ze staan meteen voor je klaar. De prijs, is erg aantrekkelijk. Dagelijkse schoonmaak, beddenopmaak en schone handdoeken indien gewenst! Een kamer wat lijkt op een balzaal. Ik kan dit Hotel van Harte aanbevelen. Onze vakantie was in een woord TOP!!

Laatst bijgewerkt: 13 juni 2023

Geweldig in alle opzichten

De ligging van het hotel is geweldig je ligt in het rustige gedeelte maar toch vlakbij het centrum .voor wandelaars ideaal je kan ook n taxi nemen dat is daar niet duur .Wel stijl.

Mw. M.A. van den Deijssel
Laatst bijgewerkt: 10 juni 2023

Mooi hotel

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2019

Aanrader,fris en fruitig hotel

Fijn fris hotel met ruime kamers en fijn en vriendelijke bediening! Niets op aan te merken en lekker dicht tegen het centrum van Ohrid!

Laatst bijgewerkt: 2 september 2019

Heel mooi hotel, mega grote kamers. Echter in hotel weinig sfeer.

Het is een groot hotel met hele grote kamers. Faciliteiten volop aanwezig. Echter het hotel mag meer sfeer gaan uitademen. Binnenkant is erg kil, lange gangen met alleen maar kamerdeuren.

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2019

Mooi hotel met prima ligging

De omgeving is een beetje rommelig maar er word binnenkort gebouwd verder perfect hotel met mooi en schoon zwembad en een heerlijke Spa en de kamers zijn absurd groot maar wel lekker en een prima inloopdouche met goede waterstraal en heelijk warm water

Laatst bijgewerkt: 3 augustus 2019

geweldige vakantie gehad .

mooi hotel , grote kamers ,goede service ..zwembad iets te klein voor zo n hotel.

Laatst bijgewerkt: 22 juli 2019

Bijzonder ruim van opzet, fantastische kamer

Uitstekend gelegen t.o.v. de oude stad en boulevard. Zeer vriendelijk personeel. schoon. , In weinig tijd vanaf het kleine vliegveld. Uitstekende excursies maar t.ov de verdiensten van de inwoners en de lage kosten van levensonderhoud zijn de excursies veel te duur

Laatst bijgewerkt: 19 juli 2019

groot, ruim, schoon

Groot hotel, ruime kamers, welness, zwembadgrootte niet voldoende voor aantal gasten. Overal bordjes met pas op natte vloer, ook waar het niet nat was. de vloer was dus gewoon glad. Ik heb mijn voet daar gebroken op de marmeren trap. De reactie van het personeel was stuitend onverschillig, zo ook de hostsses van Tui. Heel jammer