Tino reviews

1,5
3,6

Laatst bijgewerkt: 5 juli 2019

Leuk hotel maar niets bijzonders

Vooral de liggingf van dit hotel verdient een hoge waardering. Voor de rest is het hotel niet erg bijzonder en her personeel is ook niet echt vreindelijk. We hebben er een mooie vakantie gehad maar dat komt niet door het hotel.

Laatst bijgewerkt: 23 juni 2019

Gastvrij. Vriendelijk personeel. kamers met meerzicht hebben prachtig uitzicht.

Het hotel ligt centraal in de stad aan de boulevard. Heeft vriendelijk personeel. Eten is prima. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Laatst bijgewerkt: 21 juni 2019

Goed, schoon vriendelijk.

Goed hotel, schoon, om de drie dagen bed verschonen, receptie vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2018

Uitvalsbasis bij uitstek, top verblijf!

Wij (jong stel) hebben gedurdende onze vakantie in Ohrid een top verblijf gehad bij Tino. We hadden een huurauto en konden deze op het afgesloten parkeerterein van Tino gratis parkeren. Ideaal aangezien de gehele boulevard betaald parkeren is. De ligging was wat ons betreft perfect. 20 meter van het meer af, vanaf ons balkon dus uitstekend uitzicht op de boulevard en het meer. Het centrum (nog geen 5 minuten lopen) is van donderdag tot en met zondag avond erg druk en gehorig. Toch kregen we hier ondanks de korte loopafstand niets van mee in de hotelkamer. Het personeel is erg vriendelijk en spreekt goed engels. Ontbijt was prima en ze hebben een uitgebreide lunch en diner kaart. Het eten was erg goed. Ook een groot pluspunt is de gezellige bar naast de receptie. Van donderdag tot zondag spelen hier live bandjes. Erg gezellig en goed. Ook hier weer super vriendelijk personeel. Enige dat ik zou willen verbeteren is de douche. Deze is functioneel maar daarmee is het ook gezegd. Matig straaltje water en vrij krap.

Laatst bijgewerkt: 23 juli 2018

Goed hotel.

Erg vriendelijk, hulpvaardig personeel. Hotelkamer: erg schoon en netjes.

Laatst bijgewerkt: 23 juli 2018

Super ligging.

Ligging is super. Eten is heel goed Mooie kamers aan de voorkant met balkon met mooi uitzicht over het meer

Laatst bijgewerkt: 13 september 2017

Nooit meer

Als halfpension gast wordt je als tweederangs urger behandeld. Je hebt al betaald voor je maaltijden dus ze hoeven geen.moeite te doen. Gangen worden gebruikt als opslagplaats voor meubels fietsen enz.

Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2017

nooit meer

Wij hadden half pension geboekt. Dan krijg je dus een sterk gereduceerde kaart. Je voelt je net een tweede rangs hotelgast. Het hotel is erg gehorig. Geluiden uit de straat zijn zelfs in de gangen te horen. Gangen die overigens ook als opslagruimte worden gebruik. (erg gevaarlijk bij bv brand)In de kamer en gang kwamen ook loze electriciteitsdraden uit plafond en muur. Ik hoop maar dat er geen stroom opstond. Het ontbijt buffet is redelijk maar halverwege ons verblijf zagen we wel erg veel vliegen op de kaas en vleeswaren.

Laatst bijgewerkt: 29 juni 2017

Gweldig sfeervol

Goed hotel met vriendelijk en goed personeel. Ligt prachtig in de omgeving. Prima eten en vriendelijke bediening.

Laatst bijgewerkt: 2 juni 2017

Zeer goed eten en vriendelijk personeel!!!

Gezellige sfeer waar je je thuis voelt. Alles netjes en vanuit Tino ben je zo in het oude stadje. Naast Tino heb je Tino's pub waar het ook gezellig druk is.. Het restaurant van Tino was iedere avond druk bezet en onder het genot van plaatselijke muziek en volksdans maakte dat de avond gezellig verliep

Stadsgezicht