Tino Sveti Stefan reviews

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2019

Super hotel

Zeer vriendelijk personeel, alles was goed verzorgd

Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2019

gezellig hotel

met ongeveer 60 kamer een gezellig hotel, prima eten voor een goede prijs. (2 personen diner onder de €20 in het hotel)

Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2019

Geweldig, gastvriendelijk verblijf.

Goed gastvriendelijk zeer hygiënisch verblijf, dagelijks schone handdoeken en schoonmaak v/d kamer. (Iets wat te rustige ligging voor ons, maar Taxi naar Ohrid kost maar 200 denar. (= €2,-) Goed eten, ook aan het meer bij b.v. Holiday M. Supermarktje op 200 meter afstand, waar het broodnodige te koop is. (+ lange openingstijden). Zelfs enkele keren gewandeld naar Ohrid.

Laatst bijgewerkt: 6 juni 2018

Fantastisch hotel!

Geweldig mooi hotel. Schoon, prima eten en zeer vriendelijk personeel. We hebben een geweldig mooie vakantie gehad. Genoten van de ongerepte natuur, de vriendelijke bevolking, het heerlijke goedkope en lekkere eten en het fantastische uitzicht van ons balkon. Het fijne zwembad en de sauna. Een absolute aanrader. Taxi staat bijna non-stop klaar bij het hotel en brengt je voor een paar euro overal naar toe. voor ons de eerste keer Macedonië, maar een absolute aanrader.

Laatst bijgewerkt: 4 september 2017

Top hotel

Het hotel is net buiten het centrum van ohrid geleden. Met de taxikun je voor 200 denar (€3,30) naar het centrum. Supermarkt is om de hoek en het kiezelstrand aan het meer is op loop afstand (200 meter). Het hotel heeft een binnen en buiten zwembad. En ook een spa is aanwezig in de vorm van een bubbelbad, stoombad en sauna. Erg vriendelijk personeel een zijn echt op zoek naar verbeteringen. Verderen een top verblijf gehad in dit hotel.

Laatst bijgewerkt: 31 juli 2017

Prachtig Hotel op een mooie locatie

Dit Hotel heeft service ,hygiene en een goede keuken hoog in het vaandel staan. De locatie vlakbij een prettig strand voor kinderen en volwassenen, meer loopt langzaam af, waterschoenen niet nodig maakte ons verblijf tot een groot succes. Variatie bij het ontbijt was prima.

Laatst bijgewerkt: 5 juni 2017

Prachtige ligging met uitzicht op meer en bergen bij een kamer met vooraanzicht. Schoon en heel vriendelijk personeel.

Hotel
Hotel kamer