Mizo reviews

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2022

Toe aan een opknapbeurt

het is hard nodig om een aantal dingen te vernieuwen, zoals matrassen, douches, en ligbedden en parasols rond het zwembad. Tevens is het personeel rond het zwembad niet te herkennen, ze dragen geen bedrijfskleding. Dit personeel is ook omkoopbaar, geeft ze wat handgeld en zij regelen een plekje aan het zwembad, met bedje en parasol.

Laatst bijgewerkt: 4 september 2021

Eenvoudig, schoon, gezellig!

Eenvoudige/beperkte inventaris, vriendelijk personeel dat hard werkt, goed restaurant, fijn zwembad en ligweide, eenvoudig maar goed ontbijt.

Laatst bijgewerkt: 2 september 2021

Voor het land wel vrij netjes.

Obers de 1ste dag onvriendelijk en haastig. De geweldige reisleider heeft hier meteen actie in ondernomen.

Laatst bijgewerkt: 30 augustus 2021

Relaxte locatie aan het meer van Ohrid en dichtbij het centrum van Ohrid.

De locatie is prachtig aan het meer van Ohrid. Vanuit Mizo ben je binnen 20 minuten in het centrum op loopafstand. Op het strand en zwembad is voldoende plek en is het rustig relaxen. Personeel is vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 20 september 2019

Simpel maar leuk

Als je niet van super luxe houdt is dit zeker een leuk park. Prachtige ligging aan het meer en heel vriendelijk personeel. Zeker wel verbeter puntjes. Zo is het privé strand ondertussen meer een vuilnis opslagplaats en de ligbedjes zijn aan vervanging toe. Het trapje van het zwembad is kapot en is nu afgezet met bakstenen. Verder huisjes oké en elke dag wordt er gepoetst. Wij gaan zeker nog eens terug naar Macedonië. Geweldig mooi land.

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2019

Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Vergeet alle recensies ouder dan een jaar. Mizo is druk bezig met moderniseren. Zo kregen wij een net gerenoveerd appartement wat nog niet af was. Nog geen bestek, pannen en de kookplaat moest nog geïnstalleerd worden. Het personeel doet er alles aan om het de klanten naar de zin te maken. In zo goed mogelijk Engels proberen ze alle problemen op te lossen. Het tempo ligt in Macedonië een stuk lager dan bij ons en dat is voor ons gehaaste Nederlanders even wennen. Het eten in Mizo is goed. Verwacht geen "Van de Valk"-ontbijt, maar een goed en stevig ontbijt waar je de dag mee doorkomt. Er staat elke dag hetzelfde, maar er is genoeg variatie om elke dag iets anders te eten. Het restaurant heeft een uitgebreide menukaart waardoor er voor iedereen ruim voldoende keus is. Het eten wordt op zijn Macedonisch klaar gemaakt: lekker, veel, goed en goedkoop. Bestel je een gerecht met kaas, dan krijg je ook kaas, veel kaas. Terras is geweldig.

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2019

Leuk Hotel betaalbare prijs vriendelijk personeel

Harstikke leuke vakantie gehad. Op het het park al het personeel erg vriendelijk. je kunt leuke excursies doen. de stad is in pricipe op loopafstand wat ook ideaal is. Denk dat wij nog wel eens terug komen

Laatst bijgewerkt: 3 augustus 2019

Rustig gelegen direct aan het meer

Kleinschalig hotel- app- complex In het hoofdgebouw is het rumoeriger maar in de app. is het prima vertoeven met meer zwembad supermarktjes en taxi´s op zeer korte afstand.

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2019

Toplocatie vriendelijkheid goede faciliteiten

Sommige kamers moeten echt opgeknapt worden, daardoor lijkt hygiëne soms niet helemaal top.

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2019

Vriendelijk personeel weinig onderhoud achterstallig prachtige locatie

Het hotel ligt prachtig aan t meer! Maar zwembad en kamers aan t zwembad erg gedateerd. Achterstallig onderhoud helaas, ook tegels en lig bedden, zonde want t ligt super mooi! Obers zeer vriendelijk en eten redelijk ok, ontbijt erg simpel. Elke dag t zelfde, vaak ouder brood van de dag ervoor. De kamers aan t zwembad zijn erg gehorig. Wel weer super goede schoonmaak aardige vrouwen. Deden alles. Schone bedden, boxsprings bij mij lagen gewoon goed, bedden van mijn ouders erg dun en hard. Al met al wel genoten. Ohrid ook super leuk, kleine haven, leuke winkels, restaurants! Leuke barretjes! Geen dringerige mensen! Taxi kost je maar zo 2 euro heen en 2 euro terug.

Mizo vanaf de pier
appartement tussenin(kamer 410)