Granit reviews

5,2

D. Janssen
Laatst bijgewerkt: 21 juli 2022

Oké

De ligging van het hotel is prachtig, direct aan het meer, genieten van zonsondergang, duiken in zwembad of meer, goede handdoeken service en in hoogseizoen elk uur van de dag ligstoelen te vinden als je wilt. Drinken vonden wij heel prima, ook de oudere kids. Zowel alcohol als non alcohol. Frisdrank en koffie komt inderdaad uit automaat maar dat was voor ons geen probleem. Buffet is matig tot redelijk: weinig variatie, vlees is veelal taai, patat is vaak vet en slap. Elke dag dezelfde salades (tomaat komkommer feta) maar erg smakelijk. Personeel is niet onvriendelijk, eerder wat afstandelijk/ kat uit de boom kijkend, maar zeer bereid te helpen. Kinderen hadden Wi-Fi op de kamer (bergzicht 2de etage), wij het hele verblijf niet (meerzicht 3de etage) Na meerdere keren het gemeld te hebben was de reactie dat er teveel vraag was naar Wi-Fi. Wij vonden het iig vaag en ondermaats. Ander groot minpunt, en toen wij in het voorjaar dit hotel boekten stond het er wel vermeld: er is géén anim

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2019

fijn hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, slecht all-in concept

het hotel zelf was prima, fijne kamer, mooie terrassen, goed en schoon zwembad. personeel was over het algemeen behulpzaam en vriendelijk. vanuit het hotel zelf kun je niet ergens naar toe wandelen. dan moet je direct met de taxi of auto omdat het hotel aan een drukke weg grenst. het ontbijt was tot 9 uur goed, nadien werd er slecht aangevuld of was brood zelfs op. lunch was prima verzorgd incl. ijs en snacks. avondeten was zeer slecht. het eten was koud waardoor het niet smaakte en de friet was eregeld niet gaar

Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2019

netjes!

Alles is goed geregeld in het hotel ! kamer een beetje klein maar wel schoon, balkon aan het parkzicht heel erg klein naar het centrum met de taxi maar kost nog geen drie euro al met al positief !!!

Laatst bijgewerkt: 3 augustus 2019

mooi betaalbaar hotel

Een hotel met alle gemakken voorzien. Ligt in een mooie omgeving en direct aan het meer. Eten en drinken inclusief.

Laatst bijgewerkt: 22 juli 2019

Hotel is prachtig gelegen

Hotel is in principe prima, verwacht niet al teveel luxe. Eten wat betreft all inclusive formule is beduidend slechter dan het eten van de kaart. Ontbijt was prima, overige maaltijden viel voor mij wat regen. Het hotel heeft een leuk zwembad waar je eens niet hoeft te "vechten" voor een bedje. En dan het schitterende uitzicht, in één woord, GEWELDIG!

Laatst bijgewerkt: 19 juli 2019

Goed hotel, prachtige ligging

alles is prima geregeld, met enkele avonden live muziek zou het helemaal perfect zijn.

Laatst bijgewerkt: 4 juli 2019

Fijn hotel. Het strand aan het Ohridmeer is erg verwaarloosd!

De toiletten op het strand zagen er vies uit. De beach bar was niet voor all inclusive gasten geopend. Alles maakte een erg verwaarloosde indruk. Het hotel heeft een waardeloos zwembadbeleid omdat alle locals tegen betaling volop gebruik konden maken van het hotelzwembad. Dit ging ten koste van de hotelgasten. Voor ons een reden om hier nooit meer naar terug te gaan.

Laatst bijgewerkt: 29 juni 2019

mooie ligging aan het meer, mooi zwembad, prachtige uitstappen, goede gidsen

Laatst bijgewerkt: 13 juni 2019

redelijk goed hotel

jammer dat er geen wandel mogelijkheden waren geen stoepen om te lopen je moest bij de weg langs zeer gevaarlijk. dit was niet vermeld bij boeking.Ohrid ligt namelijk op 8 km afstand

Laatst bijgewerkt: 11 juni 2019

super mooi hotel.

Het hotel ligt mooi gelegen aan het meer. Goeie faciliteiten en heel vriendelijk personeel.