28 beoordelingen voor Hotel Granit Ohrid in Ohrid Macedonie

6.9
    Jans potter
    op 03.08.2017:

ligging hotel super

all incl formule slecht.We kunnen niet bij elke bar drinken halen want voor all incl was een speciale barretje boven en een drinken automaat bij het zwembad.het drinken voor ons was van een B merk ( aangemaakt met poeder )terwijl de betalende gasten A merken kregen.We hebben gevraagd naar 7up of sprite,hebben we niet was het antwoord terwijl bij de betalende bar het gewoon achter de glazen deur stond van de koelkast en daarom zelf maar gekocht in de supermarkt.Eten was voldoende.

Yvonne
    op 11.07.2017:

Prima vakantie gehad.

Goed hotel met juiste prijs/kwaliteit verhouding.

Jan Willem van Rooij
    op 29.08.2014:

Prima hotel om zeker terug te komen

De prijs/kwaliteit is zeker top te noemen.

All-inclusive:
    Voor het eerst volgens all-inclusive formule. Hier moet het hotel nog in groeien. Het eten was voldoende, genoeg keuze. Soms wat lauw (maar dat is gebruikelijk voor de regio). De aankleding van de buffetten kan beter. Ontbijt was oké. Niet overal was het all-inclusive en dat was jammer. De bar sloot om 22:00 uur, dat is wat vroeg. 's-avonds moet je met zijn alleen drinken halen bij een kleine bar met 1 personeelslid. Kan beter.
    De handdoekenservice was erg plezierig.

Kamer
    Wij hadden een kamer met meerzicht. Inderdaad mooi uitzicht. De kamer was wat klein. De kast ging allen open als je half op het bed ging zitten. Het bed was een twijfelaar en voor ons te klein. De badkamer was oké. Er werd elke dag schoongemaakt, was goed (niet uitstekend).

Ligging
    Hotel ligt 7 km van Ohrid (centrum), goed te bereiken met de taxi. Er is een vaste prijsafspraak met een taxibedrijf en voor een kleine 4 euro word je naar het centrum gebracht, goed geregeld.

Excursie
    Die zijn er genoeg. Wij hebben 2 excursies gedaan met Lale-tours. Een plaatselijke bedrijf met Nederlands sprekende reisleiders. Zeker aan te bevelen. Zij komen op betere plaatsen dan Arke. Daarnaast 2 keer met een taxichauffeur op stap geweest. Dat was top. Hij liet ons plekken zien waar je anders niet zou komen. En absoluut niet duur! De meeste taxichauffeurs zullen dat wel doen, wij hadden een goed klik met Ilija.

Algemeen
    We hadden een topvakantie. Door het hotel, het klimaat, het land en de gasten (leuke mensen ontmoet). Het hotel heeft echt een goede prijs/kwaliteit verhouding: zeker aan te bevelen.

Trudy
    op 24.08.2011:

Mooi en ruim hotel met geweldig uitzicht.

Met 7 personen (3 volwassenen en 4 kinderen van 13, 14 en 2x 15 jaar) hebben we een heerlijkevakantie gehad in Hotel Granit, gelegen aan het meer van Ohrid.
    Op het grote buitenterras heb je een prachtig uitzicht over het meer.

Het eten in het hotel was redelijk tot goed en de kamers (2x een 3 a 4 persoons kamer) waren mooi en ruim genoeg, de bedden lagen prima en de douche deed het ook goed en was een nette douchecabine. Prijs/kwaliteit verhouding was prima in orde wat ons betreft.
    Bovendien is er ook nog het één en ander te zien in de omgeving.

We zaten ongeveer 7 km bij de stad Ohrid vandaan wat iets te ver is om te lopen maar aan de andere kant heeft het hotel daardoor een heerlijk rustige ligging. Echt een aanrader!

Zwembad was er niet maar ook niet nodig; je rolt bij wijze van spreken vanuit het hotel zo het meer in en de kinderen hebben zich prima vermaakt met een waterfiets (die kon voor weinig gehuurd worden) en zwembanden.

petra
    op 20.07.2015:

een net en eenvoudig hotel dat erg zijn best doet voor de klanten.

hotel granit is een net een mooi hotel. het personeel doet erg zijn best voor de klanten, maar heeft soms wat moeite om het bij te benen. wanneer je ze wat vraagt, dan zijn ze zeer behulpzaam. voor gezinnen met kinderen zijn ze heel gastvrij. de kamers zijn net opgeknapt. de badkamer was heel mooi en alles goed schoon. ook de schoonmaaksters deden erg hun best. kortom, iedereen doet er alles aan om het je naar de zin te maken.
    het eten was prima. voldoende variatie en lekker. houd er wel rekening mee dat het eten altijd lauw of koud is.

Jaap Quist
    op 07.05.2012:

echt"oostblok hotel"

door herrie vanwege bouwactiviteiten slecht bevallen.
    klacht is ingediend bij reisburo. eten zeer goed.
    Macedonie begrijpt nog weinig van tourisme.
    Excursies slecht georganiseerd.

gerda
    op 14.08.2013:

erg veel lopen in en om het hotel

voor een 4 sterren hotel te weinig luxe, is niet meer dan 2 sterren waard.

Bas Cost Budde
    op 30.05.2015:

Vriendelijke, kundige mensen in een mooie omgeving

Ik verbleef met een groep van 27 personen. Het hotel was niet druk bezet, houd in het achterhoofd als u in drukkere periode reist, dat mijn indruk te ruimtelijk kan zijn.

Er is veel sta- en zitplek in het hotel. Praktisch overal is achtergrondmuziek in uiteenlopende stijlen. Wij vroegen een aantal keer om stilte, bijvoorbeeld op een van de terrassen, en kregen die prompt.

Ook van buiten doet het hotel verzorgd aan. Er zijn wat plekken rondom waar bouwmaterialen en diverse goederen liggen, maar ja, dat is overal in Macedonie zo. Het hotel ligt tegen een berghelling aan en dat maakt een loopje rondom hier en daar tot een uitdaging voor een rolstoelrijder: schuin. Maar geen blokkade door trappen of smalle doorgangen.

Het groen rondom het hotel is schoon, onderhouden, maar levendig.

Foto's op de website van het hotel tonen in het zuiden een groenblok, maar dat is intussen bebouwd: er staat een netjes, lichtgeschilderd appartementblok met schoon rood dak.

Het buitenzwembad wordt dagelijks schoongemaakt en is spatzuiver. Terrassen schoon. Alleen op het kiezelstrandje liggen wat peuken, heren dames toeristen, houdt u alstublieft Macedonie schoon.

Ik sliep in een driepersoonskamer. Er staat een tweepersoons bed, en er zijn twee slaapbanken die hoewel ze stug aandoen mij een prima nachtrust boden. Alles wordt schoongehouden, maar onze balkondeur sloot niet goed (scheef) en de kunststof schuifdeur voor het luxe ligbad zit er wellicht al sinds de bouw: lichte plaatselijke verkleuring. Het is geen schimmel, ik heb het onderzocht.

Er kan veel licht aan en uit. Dat bood ons met drie personen met verschillende dagritmes en behoeftes veel speelruimte. Ook de tweede toiletruimte met WC en wasbak gaf mogelijkheden.

Het buffet voor de maaltijden bediende ons zeer goed. Rijk en gevarieerd voedsel; ook de vegetariers kunnen een week lang steeds iets nieuws eten. In de volle bezetting van het hotel kan het opscheppen spannend zijn, want er is maar 12 meter balie; daar staat tegenover dat het restaurant lang open is.

De sterke dienstgerichtheid van het personeel valt op. Uiteraard verwacht u service van een hotel. Maar zakelijk als de dienst moge zijn, deze mensen denken en werken mee vanuit het hart. Wij zochten een muziekinstrumentenwinkel, en daarvoor schakelde men de manager in, die heeft rondgebeld, en de volgende dag kwam de winkel het hotel in.

« 1 2 3 4

• Avontuur obv 2 beoordelingen
  • Actief obv 1 beoordeling
  • Duiken obv 1 beoordeling
  • Uitgaan obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Ohrid

Monday 22-1 Helder/Zonnig
7 -1
Friday 26-1 Helder/Zonnig
Saturday 27-1 Helder/Zonnig
Sunday 28-1 Helder/Zonnig

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Granit Ohrid in Ohrid, Macedonie.

Vakantiepanel.nl heeft 28 vakantie beoordelingen Granit Ohrid.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Granit Ohrid vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Granit Ohrid scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Granit Ohrid vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Granit Ohrid en het actuele weer Ohrid. Bekijk hier ook andere Hotels Ohrid of Hotels Macedonie. Op de pagina van Ohrid vind je vakantiebeoordelingen Ohrid en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Granit Ohrid achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Granit Ohrid!

• Jans potter
    op 03.08.2017:

All inch formule aanpassen

• Yvonne
    op 11.07.2017:

Excursies zijn aan te bevelen, mooie uitzichten over het meer. Wandeling door de bergen. Taxi's zijn prima, vaste prijzen.

• petra
    op 20.07.2015:

wanneer je met (kleine) kinderen naar Marcedonie gaat, dan raden wij je aan naar Granit te gaan. ze zijn erg kindvriendelijk in dit hotel. het wandelen in de omgeving is helaas niet zo makkelijk. er loopt een grote drukke weg rondom het hotel, wat het wandelen langs de weg niet veilig maakt. een uitstapje met de taxi is prima te doen. ook excursies via de plaatselijke taxi chauffeurs, die daarvoor een pasje hebben is een aanrader. de plaatselijke mensen weten je naar plekken te brengen waar de gidsen vanuit het hotel niet komen. ook hun prijzen zijn veel aantrekkelijker.

• Bas Cost Budde
    op 30.05.2015:

Misschien nog wat prullebakken erbij in de centrale ruimtes.

• Dennis
    op 01.09.2014:

Het hotel zou er goed aandoen om een waterpretpark erbij te doen. (glijbanen) De boulevard opknappen bij het meer. Het all-in van 10.00 tot/met 24.00 uur.

« 1 2 3 4