hu Birkelt Village reviews

5,6
5,4

boltjes
Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2023

Birkelt gewoon geweldig voor kids

We hebben gekozen voor de camping birkelt, hier hebben we 10 nachten mogen overnachten. We hadden een hu smart carvan geboekt voor 5 personen (zijn zelf met 4) maar de ruimte in en om de carvan is gewoon top. We hadden een grote Veranda en een airco in de carvan. Dat laatste met 30 graden is echt top, zouden meer verhuurders moeten doen in deze tijd, dit is al een hele dikke plus punt. Overal zaten horren voor keurig, bed was gewoon Kak maar dat is het overal. Ik kan verder geen slecht woord geven over de accommodatie. De camping las ik veel negatieve reacties, ik weet niet wat die mensen mee hebben gemaakt.maar kan mij totaal daar niet in vinden. Personeel is aller aardigst, de animatie voor de kids super, spreken Nederlands,Duits, Engels. De camping zelf is schoon, en zwembad wordt elke dag onderhanden genomen. De binnenkant wordt september helemaal op de schop genomen, maar vond het nu al prima. Voetbal Veldje mag nieuwe gras mat (kunstgras) in maar kids zijn daar de hele dag, ook i

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2023

Birkelt

Mooie omgeving. De stacaravan was wat klein voor 5. Is niet erg als het mooi weer is maar nu was het echt slecht weer. En heel vochtig, ook in de stacaravan. Verder een leuk zwembad, veel animatie, super omgeving. Moeite waard om te gaan.

Mw. F. Slaats
Laatst bijgewerkt: 24 april 2023

Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2022

Nederlandse enclave in Luxemburg...

Hier komen wel erg veel Nederlanders... Eigenlijk alleen maar. Daar moet je van houden. Gelukkig hadden wij een plek op het autovrije gedeelte achteraan dus heerlijk rustig. Wel en flink stuk lopen naar de auto elke keer met je spullen....

Laatst bijgewerkt: 28 juli 2022

Sfeervolle camping

Stacaravan voor 6 personen ruim en verzorgd. Staat onder de bomen, fijn met warm weer. Animatie is voornamelijk in het Nederlands. Genoeg aanbod voor kinderen. Hele fijne vakantie gehad Een nadeel er waren onwijs veel wespen

Rogier
Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2017

Zeer slechte camping

Naar aanleiding van onze vakantie op de Birkelt heb ik onderstaande klacht naar Vacansoleil gemaild. Het duurde eerst een maand voordat ik, na nog een keer mailen, een reactie kreeg. Hierin werd excuses gemaakt, de camping zou op de hoogte worden gebracht en ik zou een deel van de betaalde huursom teruggestort krijgen. Op het geld ben ik nog steeds aan het wachten... Kortom, Vacansoleil en camping de Birkelt ga ik never nooit meer deel uit laten maken van een toekomstige vakantie en ik raad iedereen die dit leest beide organisaties te vermijden!!! Verstuurde e-mail: Geachte heer/mevrouw, Bij deze dien ik een klacht in over de kwaliteit van en ons verblijf op Camping de Birkelt. Het zou een 5 sterren camping moeten zijn, maar dit is het zeker niet. We kregen een plaats tegenover de enige ingang van de camping, waar de gehele dag enorm veel auto's in en uitreden. Iets wat niet echt veilig is met een zoontje van 3 jaar die op zijn fietsje rondrijd. Tevens was het de weg naar het restaurant waar het entertainment was. Hierdoor liepen tot 22.30 uur heel veel mensen en kinderen schreeuwend langs ons op, terwijl we vanaf 19.30 uur onze kinderen op bed probeerden te leggen. De plek was zo klein dat onze caravan met voortent en auto er maar net op paste, we hadden een hangmat meegenomen maar wanneer deze ook op de plek stond konden we er nauwelijks meer omheen lopen. Op de plek was nauwelijks gras, alleen maar modder. Dit is erg onhandig met een kind van 1 jaar dat alleen maar kruipt. We hadden bij het boeken aangegeven om in de buurt van een speeltuin te zitten en hebben hier ook geld voor betaald. Dit zaten we niet en op vrijwel de hele camping is het ook niet mogelijk om dicht bij een speeltuin te zitten. Erg raar dat deze optie wel wordt aangeboden en hier geld voor wordt gevraagd. Het wc gebouw was sinds 1970 niet meer vernieuwd, bruine tegels met bloemetjes. Een ander gebouw waar ruimte zou zijn om kleine kinderen te wassen had alleen maar hoge douches en een paar baby badjes, nergens ruimte om fatsoenlijk af te drogen en de kleertjes aan te doen. Nog nooit een "kindvriendelijke" camping gezien die dit zo slecht voor elkaar had. In de speelhal waren tijdens ons gehele verblijf meerdere computerspellen defect. Het softijs en milkshake apparaat was ook tijdens om gehele verblijf defect en meerdere ijsjes waren de hele tijd uitverkocht. De bediening in het restaurant was ronduit slecht, het duurde een eeuwigheid voordat het eten kwam. Toen het eindelijk op tafel stond, was de pannenkoek verbrand, de pizza was koud en alles kwam ook niet tegelijk. (Na een klacht te hebben ingediend is dit wel goed opgelost doordat we alleen de drankjes hoefden af te rekenen) In het zwembad was het veel te koud en lawaaierig, ook het water was veel te koud. Het water in het peuterbad buiten was zelfs steenkoud. Kortom, niets wat op 5 sterren lijkt en ook zeker niet het geld waard dat wij hiervoor hebben betaald. Ik verwacht van jullie dan ook een voorstel om (gedeeltelijk) ons geld terug te krijgen. Jullie reactie zie ik graag tegemoet.

Laatst bijgewerkt: 26 september 2017

Mooie omgeving

Luxe 5 ***** camping. Douches toiletten heel schoon. Vriendelijk personeel.