45 beoordelingen voor Camping Birkelt in Larochette Mullerthal

Birkelt

Rogier
    op 28.10.2017:

Zeer slechte camping

Naar aanleiding van onze vakantie op de Birkelt heb ik onderstaande klacht naar Vacansoleil gemaild. Het duurde eerst een maand voordat ik, na nog een keer mailen, een reactie kreeg. Hierin werd excuses gemaakt, de camping zou op de hoogte worden gebracht en ik zou een deel van de betaalde huursom teruggestort krijgen. Op het geld ben ik nog steeds aan het wachten... Kortom, Vacansoleil en camping de Birkelt ga ik never nooit meer deel uit laten maken van een toekomstige vakantie en ik raad iedereen die dit leest beide organisaties te vermijden!!! Verstuurde e-mail:

Geachte heer/mevrouw,

Bij deze dien ik een klacht in over de kwaliteit van en ons verblijf op Camping de Birkelt.
    Het zou een 5 sterren camping moeten zijn, maar dit is het zeker niet.
    We kregen een plaats tegenover de enige ingang van de camping, waar de gehele dag enorm veel auto's in en uitreden.
    Iets wat niet echt veilig is met een zoontje van 3 jaar die op zijn fietsje rondrijd. Tevens was het de weg naar het restaurant waar het entertainment was. Hierdoor liepen tot 22.30 uur heel veel mensen en kinderen schreeuwend langs ons op, terwijl we vanaf 19.30 uur onze kinderen op bed probeerden te leggen.
    De plek was zo klein dat onze caravan met voortent en auto er maar net op paste, we hadden een hangmat meegenomen maar wanneer deze ook op de plek stond konden we er nauwelijks meer omheen lopen.
    Op de plek was nauwelijks gras, alleen maar modder. Dit is erg onhandig met een kind van 1 jaar dat alleen maar kruipt.
    We hadden bij het boeken aangegeven om in de buurt van een speeltuin te zitten en hebben hier ook geld voor betaald.
    Dit zaten we niet en op vrijwel de hele camping is het ook niet mogelijk om dicht bij een speeltuin te zitten. Erg raar dat deze optie wel wordt aangeboden en hier geld voor wordt gevraagd.
    Het wc gebouw was sinds 1970 niet meer vernieuwd, bruine tegels met bloemetjes. Een ander gebouw waar ruimte zou zijn om kleine kinderen te wassen had alleen maar hoge douches en een paar baby badjes, nergens ruimte om fatsoenlijk af te drogen en de kleertjes aan te doen. Nog nooit een "kindvriendelijke" camping gezien die dit zo slecht voor elkaar had.
    In de speelhal waren tijdens ons gehele verblijf meerdere computerspellen defect.
    Het softijs en milkshake apparaat was ook tijdens om gehele verblijf defect en meerdere ijsjes waren de hele tijd uitverkocht.
    De bediening in het restaurant was ronduit slecht, het duurde een eeuwigheid voordat het eten kwam.
    Toen het eindelijk op tafel stond, was de pannenkoek verbrand, de pizza was koud en alles kwam ook niet tegelijk.
    (Na een klacht te hebben ingediend is dit wel goed opgelost doordat we alleen de drankjes hoefden af te rekenen)
    In het zwembad was het veel te koud en lawaaierig, ook het water was veel te koud. Het water in het peuterbad buiten was zelfs steenkoud.

Kortom, niets wat op 5 sterren lijkt en ook zeker niet het geld waard dat wij hiervoor hebben betaald.
    Ik verwacht van jullie dan ook een voorstel om (gedeeltelijk) ons geld terug te krijgen.

Jullie reactie zie ik graag tegemoet.

Suzanne
    op 26.09.2017:

Mooie omgeving

Luxe 5 ***** camping. Douches toiletten heel schoon. Vriendelijk personeel.

S
    op 26.08.2013:

Zeer nette camping!

Zeer verzorgt allemaal.

Sandra Leinenga
    op 23.08.2013:

Kindvriendelijke camping

Camping Birkelt is een leuke camping met name voor gezinnen met kleine kinderen. Er is een leuke speelweide met glijbanen, springkussen, schommels etc. Tevens is er een klein peuterbadje en een groter zwembad.
    Dit laatste zwembad heeft een overkapping dus ook als het fris is, kan je zwemmen.
    De caravans hebben voldoende privacy, het is heel mooi opgezet

Lydia
    op 24.06.2013:

Fantastisch! echt een aanrader!

super camping, vooral voor jonge kinderen! Veel speelveldjes en lekker zwembad. Vooral de trampolines zijn erg leuk! ook voor papa en mama! Restaurant heeft erg lekker eten!!

sandra
    op 08.01.2013:

leuke camping vriendelijk personeel

jammer dat we het weer niet konden regelen waardoor we de 1e week niet veel van de camping hebben meegemaakt.

Als het mooi weer is zijn de activiteiten en het zwembad helemaal super.

Elzeline
    op 13.08.2012:

Mooie familie camping

Mooie camping in een prachtige omgeving, veel te doen in de omgeving.
    Je kunt er heerlijk wandelen ook goed te doen voor kinderen,

Leonie
    op 31.07.2012:

Geweldige kindvriendelijke camping, aardig personeel.

Jammer dat het bed van caravan en kussens van de banken slecht waren.

« 1 2 3 4 5 6

• Sightseeing obv 1 beoordeling
  • Uitgaan obv 1 beoordeling
  • Watersport obv 1 beoordeling
  • Zon obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Larochette

Monday 22-1 Regen
Friday 26-1 Bewolkt
Saturday 27-1 Bewolkt
Sunday 28-1 Bewolkt

Reisaanbieders voor Birkelt

Op deze pagina vind je informatie over Camping Birkelt in Larochette, Mullerthal.

Vakantiepanel.nl heeft 45 vakantie beoordelingen Birkelt.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Camping Birkelt vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Camping Birkelt scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Birkelt vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Birkelt en het actuele weer Larochette. Bekijk hier ook andere Campings Larochette of Campings Mullerthal. Op de pagina van Larochette vind je vakantiebeoordelingen Larochette en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Birkelt achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Birkelt!

Reisaanbieders voor Birkelt

• Rogier
    op 28.10.2017:

Niet naar deze camping gaan en niet via Vacansoleil een vakantie boeken

• Suzanne
    op 26.09.2017:

Voor een mooie wandeling is Mullerthal zeker een aanrader

• S
    op 26.08.2013:

Een mooie grote glijbaan is niet verkeerd in het zwembad.

• Sandra Leinenga
    op 23.08.2013:

Bezoek aan sprookjespark Parc Merveilleux of aan één van de mooie kastelen in de omgeving. Het Mullertal is een mooie omgeving voor het maken van wandelingen.

• Lydia
    op 24.06.2013:

Luxemburg is top! Birkelt (Larochette) ligt bijna in het midden, dus een goeie uitvalshoek voor alle bezienswaardigheden!

« 1 2 3 4