Vakantiebeoordelingen Dubrovnik

5.3
    Fr. Woning
    op 26.05.2015:

Wij gingen met de boot .

26/05 Na het ontbijt stonden wij rond tien uur bij de boot . Varend langs de kust , kwamen we aan bij de pier in de haven van Dubrovnik . De gids stond ons al op te wachten . Ook hier weer kerk in kerk uit . Het laaste bezochten wij een lokaal museum , met een foto tentoonstelling o.a uit de oorlogsperiode van omstreeks 1990 . De rest van de dag waren wij vrij af . Op een terrasje nog wat gegeten en een drankje er bij . Er zijn veel kleine winkeltjes in de smalle straatjes , In sommige steegjes kan je via een lange stenen trap omhoog klimmen en dan kom je bijna bij de stadsmuur uit . Helaas begonnen de eerste druppels te vallen en zijn we gaan schuilen . Tot dat het tijd was , dat het bootje ons , terug bracht naar het hotel .

Fr. Woning
    op 02.06.2015:

Dubrovnik bij avond .

02/06 Rond acht uur , het was bijna donker , reden wij met de bus naar Dubrovnik . De stad was verlicht en bijzondere gebouwen belicht . Bij de brug werden wij afgezet , op het plein waren de terrassen nog aardig bezet , er werd nog gedineerd . Wij zijn wat straatjes doorgelopen en via een steeg met een eindeloze trap kwamen we boven . Je hebt dan uitzicht over een deel van de stad . Ook de haven , met zijn vele bootjes , was verlicht . De Stadsmuur met zijn poort naar het grote centrale plein , daar zijn ook de duurste terrasjes . Toch waren er hier en daar nog wat winkeltjes open . Half elf stond de bus weer gereed .

Jaap
    op 28.04.2017:

ommuurde oude stad is de moeite waard

Een wandeling langs de muur van de oude stad wordt aanbevolen. Veel kerken en musea te bezoeken.

Sandra
    op 18.10.2011:

Prachtige stad, authentiek en bij de zee. Mooie eilanden in de omgeving.

Voor ons was het onze trouwbestemming: perfecte liging van een mooie authentieke stad aan de zee. We hebben er enorm van genoten!

Camea
    op 02.09.2013:

Heel erg mooi, maar de mensen zijn niet vriendelijk

De mensen in Dubrovnik zijn horken. Als je naar Dubrovnik gaat doe het dan alleen voor de mooie stad en de natuur, maar niet voor de bewoners.

Iris
    op 22.12.2009:

Prachtige stad

Dubrovnik is een prachtige stad.
    Je kan over de stadsmuur helemaal rondom de binnenstad lopen, erg leuk om te doen. Je hebt ook prachtig uitzicht over de zee. Vanuit de stad kan je een bootje nemen naar een eiland, heerlijk om daar een picknick te houden (zijn ook openbare toiletten op het eiland). Aan het haventje kan je lekker eten met een leuk uitzicht.
    Overnachten in het centrum is erg duur. 's Avonds buiten een drankje doen in de hoofdstraat is ook leuk, alleen leg iets op je drankje anders zit er snel poep in (vogels en vleermuizen).

Eric
    op 15.04.2011:

Een juweel van een vestingstad.

De sfeer in de binnenstad doet sterk aan Venetië denken, maar dan zonder de kanalen en grachten.

Hans
    op 10.02.2011:

heerlijke stad om olv. zeer ervaren gids te bezoeken

Wij maakten een groepsreis, per vliegtuig naar Split, langs de kust naar beneden tot Dubrovnik en vandaar terugvliegen. Het was een leuk gezelschap, het programma was relaxed, niet te druk en zeer interessant! De reisleider vertelde boeiend en gevarieerd! In 10 dagen een goede indruk en genoten van Kroatië als vakantieland,

Dubrovnik is geschikt voor *

• Meer obv 1 beoordeling
  • Natuur obv 1 beoordeling
  • Uitgaan obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Dubrovnik

Wednesday 23-5 Bewolkt
Thursday 24-5 Helder/Zonnig
Friday 25-5 Helder/Zonnig
Saturday 26-5 Helder/Zonnig
Sunday 27-5 Helder/Zonnig
Monday 28-5 Helder/Zonnig
Tuesday 29-5 Helder/Zonnig

Reisaanbieders voor Dubrovnik

Op deze pagina vind je informatie over Dubrovnik. Ben je op zoek naar een geschikte accommodatie voor jouw vakantie Dubrovnik? Je vindt hier 12 hotels Dubrovnik en 1 appartementen Dubrovnik. Vrijwel elk hotel Dubrovnik heeft vakantiebeoordelingen waardoor je op basis hiervan de juiste keuze kunt maken. Lees wat andere vakantiegangers en experts van hun vakantie Dubrovnik vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Hieronder vind je een top 10 hotel beoordelingen Dubrovnik:

Daarnaast hebben we ook vakantie beoordelingen Dubrovnik over de plaats zelf, zodat je weet hoe de plaats door andere vakantiegangers en experts wordt beoordeeld. Je vindt hier o.a. cijfers over restaurants Dubrovnik, shoppen Dubrovnik en bezienswaardigheden Dubrovnik. Ook vind je hier eventuele foto’s Dubrovnik en het actuele weer Dubrovnik. Ben je zelf al een keer in deze plaats geweest? Laat dan direct een vakantiebeoordeling Dubrovnik achter!

Ben jij op zoek naar een all inclusive Dubrovnik of een last minute Dubrovnik? Bekijk hier direct de actuele prijsinfo Dubrovnik voor een vliegvakantie Dubrovnik.

• Jaap
    op 28.04.2017:

Koop een Dubrovnik Card. Je bent zo uit de kosten als je meerdere musea bezoekt. Bovendien gratis openbaar vervoer voor een paar dagen. Tevens gratis busrit naar plaats Cavtat.

• Fr. Woning
    op 26.05.2015:

Dubrovnik is een geheel ommuurde historisch stad . Is volledig hersteld . Trekt veel toeristen . Er zijn genoeg terrasjes om iets te eten of te drinken , maar nabij de haven zijn ze erg prijzig .

• Camea
    op 02.09.2013:

Er liggen een aantal eilanden omheen en het is zeker een aanrader om met een boottrip daar langs te gaan.

• Sandra
    op 18.10.2011:

Bezoek het eiland Korcula en ga de stadsmuren op. Geniet van de oude stad en neem een boottocht.

• g.j.
    op 23.08.2011:

in ieder geval the old city bezoeken.