Zaton Holiday Resort reviews

Hr. A. Heeren
Laatst bijgewerkt: 27 juli 2023

Fijne huisje

In het algemeen zijn het prima stacaravans, enige nadeel was dat er stank uit afvoer in het douche naar boven kwam waardoor het hele huisje stonk.

Laatst bijgewerkt: 21 september 2022

Laatst bijgewerkt: 28 september 2019

Fijn resort van alle gemakken voorzien

Grote camping met diverse restaurants, winkeltjes en direct aan het zandstrand

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2019

leuke en gezellige vakantiebestemming. Enige minpunt is Wifi-verbinding.

Kroatie is een prachtig land qua natuur, watervallen, zee, strand etc. voor ieder is er wat te beleven en Zaton Holiday Resort is zeker de moeite waard. Enige minpunt is Wifi-verbinding(voor verbetering vatbaar)

Laatst bijgewerkt: 8 juli 2019

groot vakantiepark

zaten in laatste bungalowhuisje , mogen er wel een fiets bij geven de organisatie was zeer slecht.

Laatst bijgewerkt: 19 juni 2019

mooi gelegen maar erg grote resort.

Door de grootte van dit park, moet er toch wel veel en lang gelopen worden om vanuit het appartement bij de centrale voorzieningern te komen.

Laatst bijgewerkt: 6 juni 2019

Mooi Resort , heel geschikt voor kinderen, voor ons vlak bij strand en supermooie zwembaden

Groot resort en er is vanalles te beleven, eten was wel druk en lawaaierig

Laatst bijgewerkt: 6 juni 2019

Prachtig resort

Dicht aan zee, veel voor kinderen te doen met animatie. Animatie voor volwassenen minder. Schoonmaak appartement kan beter.

Laatst bijgewerkt: 25 september 2018

Prima Resort

Vrij nieuwe goed verzorgde accommodatie zeer royale handdoeken service erg groot park waardoor je een aardig stukje moest lopen naar het zwembad

Laatst bijgewerkt: 14 mei 2018

Compleet resort waar je heerlijk kunt genieten

Wij hebben een prima week gehad waarbij we hebben kunnen genieten van zwemvad, zee, eetgelegenheden en vooral vriendelijke hardwerkende mensen. Ook in de omgeving genoten van gezellige dorpjes/ steden