Amadria Park Camping Resort Mobile Homes reviews

Camping park amadria sibenik

Stooker
Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2023

Een prima accomodatie!

Het appartement was prima. Het park wordt 24 uur beveiligd. De slagboom wordt altijd opengedaan door hen. In de avond en nacht werden er, in ieder geval bij de appartementen, rondes gelopen. Het totale park is heel erg netjes, mooi aangeplant, vriendelijke mensen. We zaten net buiten het seizoen dus het was heel erg rustig.

Mw. A. Verouden
Laatst bijgewerkt: 13 september 2023

camping aan mooi strand, chalet verouderd

camping aan mooi strand , zwembad geen gebruik van gemaakt. Sibenik gezellige plek . Chalet redelijk : geen warm water ( wel aangegeven bij receptie ). Toilet lekte. Chalet waar wij in zaten , heel dicht op elkaar en naast elkaar., uitzicht op caravan voor je. Geen parkeerplek bij chalet , zoeken om een plekje .

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2023

Prachtige plek voor de camper met uitzicht op zee

Hele mooie camping, schoon en netjes onderhouden. Wij stonden met de camper aan zee, geweldig uitzicht ! Voordeel van zo’n grote camping er is veel te doen, ook keuze uit meerdere restaurants en alles is in principe op loopafstand. Maar zo groot en massaal ook wat nadelen, bv het voetbalveldje ligt ver buiten de camping, pal in de zon en voor jonge kinderen niet zelfstandig te bereiken. En ondanks dat het een prijzige camping is, moet je voor alle faciliteiten nog eens extra betalen, waaronder de stormbaan in het water. Maar wel heel erg kunnen genieten hier !

Laatst bijgewerkt: 10 september 2022

vrij stil na 20.00

het was voor ons een zware bluffer qua liging. het uitzicht van de mijne vila was alleen op olijfbomen en in de avond kei donker, dus voor ons nooit meer online boeken en nooit meer solaris

E
Laatst bijgewerkt: 30 juli 2022

Verschrikkelijk

De stacaravan had een airco waarbij de buitenunit de hele caravan liet trillen. Naast ons was een ‘rokers caravan’ die achtereenvolgens asociaal en luidruchtig volk aantrok. Het zwembad was slecht onderhouden en de tegels waren spekglad. Het waterpark bleek bij de buren en peperduur.

Laatst bijgewerkt: 25 juli 2022

Vreselijk!

Ik heb al op dag 3 een officiële klacht naar jullie gestuurd het dossiernummer is 2537775 ik wacht op een passende oplossing/tegemoetkoming want het was vreselijk!!

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2019

Fijne camping aan zee

Fijne camping op 10 meter van de zee! Heerlijk genoten van deze korte vakantie, veel geluk gehad met het mooie weer! Wij zijn zeker van plan terug te komen voor een langere vakantie. Auto gehuurd en veel prachtige plekken bezocht aan te raden zijn de krka watervallen, trogir en promstein!

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2019

Prima resort

Alleen de beschrijving die op jullie site staat klopt niet, Wij hadden ons er op verheugd om te golfen maar er is geen golfbaan , ook niet in de buurt. Ook vind ik dat ze een betere plattegrond aan de gasten mogen geven waar alles is en niet alleen het gedeelte waar je zelf verblijft

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2019

Leuke schone stacaravan met prachtig uitzicht

Mooie, leuke, knusse en vooral schone stacaravan met goed uitzicht. Het personeel was vaak iets minder, er kon soms geen lach vanaf. Voor de rest hebben wij een top vakantie gehad en kwamen ze vaak schone handdoeken brengen. Zelfs eind september was de camping nog levendig en hing er een goede sfeer van andere vakantiegangers. Voor onze dreumes was het ook een paradijs en was er genoeg te beleven ook al zijn we voornamelijk elke dag op pad geweest, het was fijn om in dit knusse huisje weer terug te komen. Bedankt Solaris!

Airco werkte niet was ruim 27 graden in de slaapkamer
Caravan