smartline Bluesun Neptun reviews

Laatst bijgewerkt: 7 september 2022

Bleusun Neptun Kroatië

Het hotel ziet er heel sjiek en netjes uit. Aardige mensen die je overal mee helpen en je wegwijs maken. Het hotel is gelegen met een grote zwembad aan het strand, prachtig! De hotelkamer is prima, ziet er netjes uit. Bedden worden netjes opgemaakt maar niet schoongemaakt, dit wordt heel slecht gedaan, maar wel elke dag nieuwe handdoeken en beddengoed. Op de boulevard is verder niet zo bijzonder, maar in het hotel aan het zwembad en strand is het goed te doen, heel mooi en netjes hotel!

Laatst bijgewerkt: 18 juli 2019

Leuk hotel met lekker zwembad en schone kamer

Het was een prima hotel met vriendelijk personeel. De schoonmaaksters begonnen echter wel erg vroeg met hun schoonmaak en waren hierbij ook zeer luidruchtig. Daarentegen was het hotel wel spik en span. Er was animatie voor zowel jeugd als voor de ouderen, het miste echter iets. Misschien kan er wat meer sfeer worden aangebracht. Het eten was goed veel keuze, maar iedere dag hetzelfde en om echt lekker te eten gingen we toch buiten de deur eten.

Laatst bijgewerkt: 28 juni 2019

Net hotel, prachtige lokatie.

Goed hotel, liften klein. Ruime eetzalen en buffetten. er was genoeg eten en variatie. Ook tussen de middag. Mooi zwembad, mooie fitness, een prima gelegenheid òm te verblijven. Al begon de laatste twee dagen van ons verblijf het schoolseizoen van Oosteuropeanen en die leggen geen kontakt met je. Dat was wel jammer. Tip: Doe de excursie naar de Biokovo het een busje!

Laatst bijgewerkt: 8 juni 2019

rustig, schoon en eten is oke

hotel ligt bij Tucepi, wat eerder een kleine boulevard is en niets meer dan dat. 3 km van Makarska af, wat niet meer is dan een toeristenstadje met wat eettentjes en winkeltjes. Een taxi naar Makarska kost 12 euro (dus NL prijzen) en er rijdt bovenaan de berg een bus maar bv niet op zondag of 's avonds laat. Een echte stad heb je niet in de buurt. Dat zou Split maar ook dat heb je in een dag wel gezien. Voor een (niet georganiseerde) overstap naar Hvar of Brac moet je naar Split of een half uur rijden naar een andere opstap. De locatie van het hotel (aan het strand) is dan wel goed, maar niet echt geschikt voor als je een auto wil huren en iets van Kroatie wil zien. Ons plan was dat ook eigenlijk niet vanwege mijn zwangerschap, maar door het slechte weer in mei en de omgeving snel te hebben gezien, hebben we veel km's moeten maken (Split, Zadar, Hvar) Dubrovnik was weer te ver rijden. In de buurt van dit hotel zit een (ouderwetse) spa in hotel Horizont in geval je een regenachtige dag hebt. Wij hadden een kamer met zeezicht in het hoofdgebouw, heel mooi! De muren zijn zo dun dat als je buren hebt je hun gesprek zowat kan verstaan. We zaten op de bovenste verdieping dus we weten niet hoe het met bovenburen zou zijn geweest. We sliepen om die reden met oordoppen in. De fohn zou ik niet gebruiken, oorverdovende herrie en blaas nauwelijks. Kamer wordt dagelijks schoon gemaakt en dat was heel prettig. Je kan gratis fietsen huren om naar Makarska te fietsen of e-bikes tegen betaling (dat was wel bijna net zo duur als een huurauto per dag). All inclusive: eten was oke, tussen lunch en avondeten zat weinig verschil. Wel genoeg keuze. Maar wij hebben ook wel buiten de deur gegeten voor de afwisseling (iedere dag 1 maaltijd). Ontbijt was lekker gevarieerd. De eetzaal is sfeerloos en kil (voornamelijk door belichting). Zwembad schoon, mooi gelegen, bedjes aan zee zijn betaald. Personeel is heel aardig en rustig!

Laatst bijgewerkt: 1 juni 2019

Geweldig hotel voor jong en oud

Bluesun Neptun hotel is een fantastisch hotel aan de mooie Makarska Rivièra in Kroatië. Het hotel ligt praktisch aan het strand en ligt aan de promenade van het mooie stadje Tucepi. Makarska zelf is goed te bereiken door een fantastische wandel/mountainbikeroute, deze start ongeveer bij het hotel en het is ook nog mogelijk gratis mountainbikes te huren bij het sportcomplex van het hotel. Ook is er een bus die vrij vaak gaat en voor 10 kuna je naar de stad brengt. Split is ook prima bereikbaar per bus. Het hotel is verder erg hygiënisch, nieuw en eten is fantastisch divers en uitgebreid. Het zwembad is prima voor een duikje en er zijn verschillende barren en loungeplekken. De sfeer is gezellig en het personeel is ontzettend klantvriendelijk.

Zwmbad in de avond.
Zwenbad.
Bergen houden het onweer tegen.