Val (ex Jadran) reviews

5,7
4,9

Laatst bijgewerkt: 23 september 2023

Goede prijs/kwaliteit

Leuke accommodatie op loopafstand van Trogir. Vriendelijk personeel, kamer is sober en klein maar prima. Wij hebben een top week gehad.

Laatst bijgewerkt: 10 juni 2022

Is gedateerd maar ligt op een mooie plek

Personeel erg vriendelijk en zijn behulpzaam. Kamer werd elke dag schoon gemaakt inclusief nieuwe handdoeken. Eten was vaak lauw en niet heel uitgebreid. Kamer is klein, klam en vochtig. Uitzicht op zee: nou ik keek tegen een boom aan! Ligging is prima van het hotel. Of ik hier nog een keer naar toe zou gaan? Ik weet het niet.

Laatst bijgewerkt: 28 september 2019

prima ligging, enigszins gedateerd, maar waar voor je geld

Het hotel ligt prima, direct aan zee, op redelijke loopafstand van Trogir en eet- en winkelmogelijkheden. Het hotel is gedateerd, maar you get what you pay for. Dagelijkse schoonmaak kan wat intensiever: de belangrijkste zaken worden niet vergeten, maar een enkele stofrag is wel zichtbaar. Vriendelijke personeel, uitgebreid ontbijtbuffet voor ieder wat wils. Diner heb ik er niet gehad, o.m. omdat de keuken al sloot om 20uur.

Laatst bijgewerkt: 23 juni 2019

Niet heel bijzonder maar verder prima hotel

Wij zaten in 1 van de 4 bijgebouwen. Geen Wifi op de kamer. 4G dekking op zich prima. Betaald parkeren bij het hotel.

Laatst bijgewerkt: 16 mei 2018

geweldig, prachtig uitzicht, buitengewoon vriendelijke mensen

Het voorjaar is de mooiste tijd. Het boottochtje naar Trogir is een dagelijks genoegen. De boot naar Split een heerlijk reisje, praktisch voor niets. Het zwembad was nog leeg en de ligstoielen waren er nog niet, maar de ruime terrassen compenseerden dat volledig. I.v.m. de zee-egeltjes zijn waterschoenen nuttig. Het eten is geen topkwaliteit en als je zoals ik van verse groenten houdt, zal je je op de salade richten, maar de variatie is redelijk en het eten buiten aan zee met uitzicht op de haven en bergen is heerlijk.

Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2017

Rustig hotel met vriendelijk en behulpzame mdewerkers

Eenvoudig maar prima hotel. Goede bedden en goede schoonmaak van de kamer. Ligging is prima als je van rust houd. Zee is goed toegankelijk vanaf beton plateaus indien je goed ter been bent. Verbinding naar Togir is perfect geregeld met bootjes, je bent er in 10-15 minuten. Togir is een prachtige en sfeervolle oude stad met een ruim aanbod aan terrasjes en restaurants (Wij vinden Togir leuker dan Split)

Laatst bijgewerkt: 27 mei 2017

Een goedkoop hotel(voorjaar) met een leuke ligging

Het hotel zelf is verouderd met name de slaapkamers deze zijn tevens erg klein voor 2 personen. Omgeving is erg mooi. Het zwembad ziet er verloederd uit met de ligstoelen die overal rommelig liggen. Personeel is erg vriendelijk. Het ontbijt is erg beperkt. Ik miste bv. Crossaints, verse jus, mocht je een klein budget hebben dan raadt ik je dit hotel aan vanwege de omgeving dan heb je ook meer geld om uit te geven aan de leuke dingen. Trogir het stadje bij het hotel is erg mooi en leuk te bezoeken geldt ook voor split. Ik raad ook aan om een auto te huren om de omgeving te verkennen. Het OV is minimaal en de taxi's zijn duur. Het eten in de restaurants is een 9 we hebben overal voortreffelijk gegeten!

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2016

Een hele mooie locatie met vriendelijk personeel en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Het hotel ligt op een prachtige locatie. In het dorpje Seget donji zelf is weinig te beleven. Vervoer naar Trogir is echter prima geregeld. De service is prima en de kamers worden dagelijks schoongemaakt. Het à la carte restaurant heeft heel goed eten (wij hadden met alleen ontbijt). Het ontbijt is wat eenzijdig maar goed. Het is een prima hotel met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en ik raad het hotel absoluut aan indien je komt om van je rust te genieten. Wil je in de avond op stap dan is Trogir of Split een betere locatie.