10 beoordelingen voor Hotel Imperial in Opatija Kvarner

8.7
    8.5
    op 22.08.2017:

Goed hotel komen er al 30 jaar

Hotel is goed ,ooit gebouwd als een zomerverblijf van een keizer. Nu echte wel aan een opknap beurt toe. Veel achterstallig onderhoud vooral aan buitendeuren en ramen. Er was maar een lift beschikbaar die na een week nog steeds kapot was en 2 x deed ook de tweede lift geruime tijd niets

Arno & Lucia
    op 28.07.2016:

Mooi groot oud hotel

Wij hadden een best price kamer .. geen uitzicht (keken op een dak tussen muren, en er waren maar 2 wandcontactdozen beetje weinig voor 2 tel opladers, een scheerapparaat en een elektrische tandenborstel , verder geen klagen prima bedden mooie eetzaal en voldoende keus om te eten in buffetvorm

op 08.01.2013:

Een gezellig hotel zonder veel luxe

Het hotel is uitermate geschikt voor vakantie gangers die net als wij rustig en dicht bij de zee een vakantie willen . Stel geen hoge eisen aan luxe want er is bv geen airco op de kamers.

Het is erg sfeervol en authentiek een oud zomerverblijf van een keizer. De sfeer is er erg gemoedelijk en zeer klantvriendelijk.

op 13.08.2014:

Prima hotel voor wie luxe niet echt belangrijk is

Imperial is en oud hotel/ paleis wat wel een renovatie gebruiken kan. Er is geen airco op de kamers en het kan behoorlijk heet zijn.Jammer dat het niet beter onderhouden is. In de loop der jaren is er wel binnen het een en ander gemoderniseerd maar aan onderhoud weinig gedaan.Sfeervol en zeer gastvrij hotel.

op 13.08.2013:

Prima hotel kom er al 28 jaar maar nu toch een misser 1e klas

Altijd prima vakantie gehouden maar nu een kamer aan de binnenzijde van het hotel. uitzicht 0, vies van de vele duiven, niet slapen van geluid van lift en duiven en licht van trappenhuis. Geen mogelijkheid gordijnen te sluiten. Deze kamers zijn niet geschikt voor toeristen. schandalig gewoon.

op 14.08.2012:

Prima hotel maar verwacht niet te veel aan comfort en of luxe

Wij komen al meer dan 25 jaar in dit hotel voor een week en daarna reizen we door naar het binnenland. Goed merkbaar is dat ook hier de crisis invloed heeft. Minder personeel en ook minder service. Vooral goed merkbaar in het restaurant. Eten is van goede kwaliteit al zijn vaak de gerechten niet warm.

op 18.10.2011:

uitstekend hotel zonder overdreven luxe

Een prima hotel maar wij komen hier ook al zo'n 23 jaar.
    We hebben een huis en veel familie maar gaan eerst een week naar de kust.
    We reserveren een kamer envoelen ons hier echt thuis.

Voordeel ;we spreken de taal en huisdieren toegestaan.

Nadeel :de voorzijde(zeezicht) is aan de hoofdstraat en gehorig dus boek een kamer aan de zij of achterkant.

Hotel is niet geschikt voor rolstoelers of moeilijk ter been.

chris
    op 07.08.2011:

oud hotel

Heeft echt een opkanpbeurt nodig. Prijs staat niet in verhouding met wat je uiteindelijk er voor krijgt

Faciliteiten van Imperial

• In/nabij het centrum
  • Aan/nabij het strand

Imperial is geschikt voor *

• Sightseeing obv 1 beoordeling
  • Watersport obv 1 beoordeling
  • Wellness/beauty obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Opatija

Tuesday 22-9 Onweer
Wednesday 23-9 Regen
Regen
Thursday 24-9 Regenbui
Friday 25-9 Onweer
Saturday 26-9 Onweer
Sunday 27-9 Onweer
Monday 28-9 Regenbui

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Imperial in Opatija, Kvarner.

Vakantiepanel.nl heeft 10 vakantie beoordelingen Imperial.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Imperial vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Imperial scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Imperial vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Imperial en het actuele weer Opatija. Bekijk hier ook andere Hotels Opatija of Hotels Kvarner. Op de pagina van Opatija vind je vakantiebeoordelingen Opatija en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Imperial achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Imperial!

op 22.08.2017:

Als je niet geeft om luxe maar sfeer en romantiek belangrijker vind is het een prima accommodatie. Niet geschikt voor rolstoel gebruikers of als je wat slecht ter been bent

• Arno & Lucia
    op 28.07.2016:

Kort aan de zee, huur wel stoelen plus parasol (100) kuna want anders moet je op het beton liggen ... geen zandstranden , water is glashelder vol visjes Bezoek ook de plicevice meren met zijn watervallen echt doen!!!!!

op 13.08.2014:

Let op als je een budgetkamer boekt die zijn zeer slecht. ( is ons vorig jaar overkomen)Kamer met zeezicht of parkzijde zijn zeer goed.Reserveer een parkeerplaats als je met de auto gaat. Niet geschikt voor minder valide of slecht ter been.

op 13.08.2013:

Ik weet niet wie de toewijzing van de kamer regeld maar ik zal nooit meer boeken via reisorg. RIVA. Geen hostess gezien.

op 08.01.2013:

Kies een kamer aan parkzijde of zijkant. Zeezicht is aan de straat en wat rumoerig. Niet geschikt voor rolstoelers of ouderen die wat slecht ter been zijn. Er is een grote trap aan de voorzijde. Ik beveel het iedereen aan die rust en toch gezelligheid wil en Opatija is de beste badplaats van Kroatie. Bij slecht weer is Rijeka dichtbij en een bezoek ook zeker de moeite waard. Ik kom al sinds 1985 in Hotel Imperial dus een betere aanvbeveling kan ik niet geven