Maistra Valkanela reviews

Mw. P. Oudshoorn - Kijlstra
Laatst bijgewerkt: 19 juli 2022

Mooie grote camping

Hele leuke mensen als hosts! Vrolijk spontaan en behulpzaam! De safaritenten zijn leuk ingericht en de bedden zijn fijn! De camping is Mooi, groot, veel te doen echter is het in vergelijking met 10+ jaren terug nu wel erg commercieel ingericht. Prijzen zijn vergelijkbaar met Nederland maar ietsjes goedkoper je kan beter in andere dorpjes en stadjes gaan eten.

Harry Stols
Laatst bijgewerkt: 8 september 2019

Easyatent verschrikkelijk

Deze zomer zeer slechte ervaringen gehad met Easyatent. Onze ervaringen zeggen : nooit meer Easyatent. Zo easy blijkt een tent dus niet te zijn. Vanaf de eerste dag voortdurend stroomproblemen in de tent, tientallen keren per dag  stoppen die er uitspringen, bij het minste of geringste. Als je water wilde koken vlogen de stoppen er al uit. Vaak groenten, vlees, vis en fruit weg moeten gooien omdat die bedorven waren. Eerst werden de problemen ontkend. Na bijna een week constateerde en bevestigde een technisch medewerker van Easyatent zelf dat er wel degelijk technische problemen en tekortkomingen in de stroomvoorziening waren. Met een aantal technische handelingen moesten de onvolkomenheden worden opgelost. De ellende is dan immers al groot en je vakantieplezier is werkelijk helemaal verpest. Hele dagen stress en stress, voortdurend mailen en bellen naar Easyatent met uiteindelijk na 1 week pas resultaat. Dan is de lol er snel van af. Daar word je letterlijk en figuurlijk niet beter van. We hebben achteraf wel een schadevergoeding gekregen, maar dat maakt de ellende nooit  meer goed. Dit was zo een vakantie waarbij je na thuiskomst door alle ellende en stress weer aan een vakantie toe bent. Als we nog eens een keer een glampingtent willen huren, dan zoeken we in het vervolg nog even door naar een A-merk ! Dit is onze ervaring met Easyatent, dit is de reden dat we u hen niet aanbevelen.

Laatst bijgewerkt: 29 augustus 2017

groot, goed onderhouden, mooie ligging

oude gedeelte met staplaats voor caravan en tent is erg dicht op elkaar gebouwd. Het nieuwe gedeelte is ruimer. Erg schone camping, ondanks de honden. De 2 restaurants zijn prima en mooie ligging aan de baai. er is veel ruimte rond de baai en het zwembad is ook prima. Wat druk in het echte hoogseizoen, maar te doen. Vreemd is dat voor alles wat met kinderen te maken heeft, betaald moet worden: gebruik van tafeltennistafel bv: de plek waar jeugd zich verzameld. Omdat er betaald moet worden voor de ligbedjes aan het zwembad, legt niemand al handdoeken neer in alle vroegte! Wat een heerlijkheid! De ligging is prima: 1.6 km naar Vrsar ( aanrader!) en 1.2 km naar Funtana en 10 km naar Porec. De plattegrond van de camping bekijkend, zou je denken dat je last hebt van de doorgaande weg: maar wij hebben er niks van gemerkt. Geen last van harde muziek of andere overlast. Geen muggen of ander ongedierte!

Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2017

Grote camping, mooie accommodatie met privezwembad

Grote camping, mooie vrij nieuwe accommodatie met privezwembad. Jammer dat je voor alles nog eens extra moet betalen.