5 beoordelingen voor Camping Valkanela in Vrsar Istrie

8.8
    Harry Stols
    op 08.09.2019:

Easyatent verschrikkelijk

Deze zomer zeer slechte ervaringen gehad met Easyatent. Onze ervaringen zeggen : nooit meer Easyatent. Zo easy blijkt een tent dus niet te zijn. Vanaf de eerste dag voortdurend stroomproblemen in de tent, tientallen keren per dag  stoppen die er uitspringen, bij het minste of geringste. Als je water wilde koken vlogen de stoppen er al uit. Vaak groenten, vlees, vis en fruit weg moeten gooien omdat die bedorven waren. Eerst werden de problemen ontkend. Na bijna een week constateerde en bevestigde een technisch medewerker van Easyatent zelf dat er wel degelijk technische problemen en tekortkomingen in de stroomvoorziening waren. Met een aantal technische handelingen moesten de onvolkomenheden worden opgelost. De ellende is dan immers al groot en je vakantieplezier is werkelijk helemaal verpest. Hele dagen stress en stress, voortdurend mailen en bellen naar Easyatent met uiteindelijk na 1 week pas resultaat. Dan is de lol er snel van af. Daar word je letterlijk en figuurlijk niet beter van. We hebben achteraf wel een schadevergoeding gekregen, maar dat maakt de ellende nooit  meer goed. Dit was zo een vakantie waarbij je na thuiskomst door alle ellende en stress weer aan een vakantie toe bent. Als we nog eens een keer een glampingtent willen huren, dan zoeken we in het vervolg nog even door naar een A-merk ! Dit is onze ervaring met Easyatent, dit is de reden dat we u hen niet aanbevelen.

Siebe
    op 30.07.2014:

mooie nette camping

Bij de hoofdreceptie wisten ze niet van ons komst, bij de derde receptie op de camping (tentje ergens achteraf) kwamen wij pas na een uur zoeken achter dat wij ons daar moesten melden.

pascale
    op 29.08.2017:

groot, goed onderhouden, mooie ligging

oude gedeelte met staplaats voor caravan en tent is erg dicht op elkaar gebouwd. Het nieuwe gedeelte is ruimer.
    Erg schone camping, ondanks de honden. De 2 restaurants zijn prima en mooie ligging aan de baai. er is veel ruimte rond de baai en het zwembad is ook prima. Wat druk in het echte hoogseizoen, maar te doen. Vreemd is dat voor alles wat met kinderen te maken heeft, betaald moet worden: gebruik van tafeltennistafel bv: de plek waar jeugd zich verzameld.
    Omdat er betaald moet worden voor de ligbedjes aan het zwembad, legt niemand al handdoeken neer in alle vroegte! Wat een heerlijkheid!
    De ligging is prima: 1.6 km naar Vrsar ( aanrader!) en 1.2 km naar Funtana en 10 km naar Porec. De plattegrond van de camping bekijkend, zou je denken dat je last hebt van de doorgaande weg: maar wij hebben er niks van gemerkt.
    Geen last van harde muziek of andere overlast.
    Geen muggen of ander ongedierte!

EMF
    op 26.08.2017:

Grote camping, mooie accommodatie met privezwembad

Grote camping, mooie vrij nieuwe accommodatie met privezwembad. Jammer dat je voor alles nog eens extra moet betalen.

nikki
    op 05.09.2007:

we gaan terug!!!!!!!!!!(als dit niet genoeg zegt???)

lekker relax, mooie natuur met diertjes, goed van klimaat én van eten!!!

Faciliteiten van Valkanela

• Fietsen obv 1 beoordeling
  • Naturisme obv 1 beoordeling
  • Natuur obv 1 beoordeling
  • Wandelen obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Vrsar

Sunday 5-4 Helder/Zonnig
Monday 6-4 Helder/Zonnig
Tuesday 7-4 Helder/Zonnig
Wednesday 8-4 Helder/Zonnig
Thursday 9-4 Helder/Zonnig
Friday 10-4 Helder/Zonnig
Saturday 11-4 Bewolkt

Op deze pagina vind je informatie over Camping Valkanela in Vrsar, Istrie.

Vakantiepanel.nl heeft 5 vakantie beoordelingen Valkanela.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Camping Valkanela vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Camping Valkanela scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Valkanela vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Valkanela en het actuele weer Vrsar. Bekijk hier ook andere Campings Vrsar of Campings Istrie. Op de pagina van Vrsar vind je vakantiebeoordelingen Vrsar en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Valkanela achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Valkanela!

• Harry Stols
    op 08.09.2019:

Zoek en boek elders een tent

• pascale
    op 29.08.2017:

Ga naar restaurant No-No in Porec voor een enorme grote, maar heerlijk smakende pizza! Maak een boottocht naar het fjord van Rovinj.

• EMF
    op 26.08.2017:

Stacaravan met privezwembad, bakkertje, fruitstalletje op camping. Personeel was vriendelijk. Handdoekservice top.

• Siebe
    op 30.07.2014:

laat je legitimatie NIET achter bij de receptie. Geef ze een kopie.