Park Umag reviews

Laatst bijgewerkt: 28 september 2023

Echt een heerlijke vakantie gehad. Onze dochter van 3 heeft genoten, we waren buiten het hoogseizoen dus lekker rustig bij de zwembaden. Genoeg te doen op deze mooie camping we hebben zelf de helft nog niet eens gezien zo groot is het dus volgend jaar willen we weer terug.

Hr. O. Keersemaker
Laatst bijgewerkt: 27 september 2023

Mooie 10 dagen

Groot vakantie park netjes onderhouden

Hr. F. van den Brandhof
Laatst bijgewerkt: 7 juli 2022

Park Umag

Prachtig park, alles aanwezig. Heerlijk eten in diverse eet gelegenheden. Puntje van aandacht voor het park zelf: Internet en wanneer je niet op eigen vervoer bent je alleen per taxi en lopend het park af kan.

Laatst bijgewerkt: 1 september 2019

Mooie en goede camping...aanrader!!

Uitstekende erg grote camping. Prima voorzieningen, alles zoals hierboven genoeg aanwezig. Sanitair ziet er prima en verzorgd uit. Wachtrijen bij douches rond etenstijd maar dat was voor ons niet hinderlijk. Personeel bij restaurants erg vriendelijk. Geen wachtrij bij het inchecken. Wel zijn de prijzen in de supermarkt en bij de standjes wat duurder maar dan moet je 7 km verder naar Umag daar zitten alle winkels.

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2019

Mooie camping, genoeg faciliteiten, voor herhaling vatbaar!

Wij zijn nu 2 weken terug van Camping Park Umag. Mooie camping, groot maar zoals velen zeggen, heb je daar geen last van. De camping is in 4 stukken verdeeld. Al deze stukken hebben eigenlijk winkeltjes, restaurants, live muziek e.d. de gehele camping ligt aan het strand, enkel voor het zwembad moet je naar het centrale gedeelte van de camping lopen. Alles is zeer netjes bijgehouden. Wat een mooie aanvulling op de camping zou zijn, een zwembad met faciliteiten voor de wat oudere kinderen, met mooie glijbanen e.d. verder geen opmerkingen. Prijzen in winkeltjes en restaurantjes op de camping waren gewoon normaal.

Laatst bijgewerkt: 27 juli 2018

Mooi en schone camping

Betere tenten van Rent-A-Tent geen Glam Lodgetent zoals in brochures wordt weer gegeven