7 beoordelingen voor Hotel Istra in Rovinj Istrie

8.9
    wim
    op 04.06.2013:

grandioos

kroatie is heeeeeeeel mooi enbuitengewoon mooi vakantie land.

Frans
    op 08.01.2013:

fantastisch

Super hotel, prachtige omgeving, het hotel is op een eiland, wil je wat ondernemen moet je altijd met de boot mee geen probleem vaart constant van 06.00 uur t.e.m. 24.00 uur

Eeen aanrader

Luit
    op 14.09.2012:

helemaal top

Prachtige plek, schitterend eiland. Vriendelijk personeel. Voldoende ruimte buiten. Schoon.

Ingrid
    op 08.08.2010:

Goed hotel op mooie locatie

De aankomst is goed verzorgd. Parkeren gaat goed. De boot vaart exact op tijd. Het is een mooi schoon eiland. Je kunt er heerlijk zwemmen en snorkelen.

Fam. Kolthof
    op 12.08.2010:

Helemaal super! We hebben enorm genoten en de verzorging was zeer goed.

Een superlokatie en hotel. De verzorging is zeer goed en je komt niets te kort. Het is een vrij groot complex, maar van de drukte merk je niet veel. Ontbijt en buffet 's avonds is enorm goed en voor iedereen wat. Kamers zijn ruim en schoon. De overtocht van Istra naar Rovinj was goed geregeld en was elke dag een feest. Voor herhaling vatbaar!

Christina Johanna
    op 19.04.2010:

Lekker relaxed

Wij zaten niet in het toeristenseizoen, dus dat was wel jammer qua trips! Maar evengoed een fijne vakantie gehad, het is wat je er zelf van maakt!
    Alleen de schoonmakers mogen nog wel wat harder achter hun broek aan worden gezeten!

Sabine
    op 03.08.2007:

Prachtig gelegen hotel, ook voor gezinnen met jonge kinderen, prima eten en service.

Wij hebben geboekt met vliegtuig. Echt hartstikke goed geregeld!! Wij kwamen aan op Pula vliegveld 18.10 uur, de bus stond al klaar. In Rovinj kwam de boot er ook al aan die ons naar het eilandje Andrija bracht, ongeveer 10-15 minuten. Bij aankomst word je bagage naar je kamer gereden. In het hotel konden wij gelijk eten en naar onze kamer. Service is prima, het eten is erg lekker en veel, internationaal en ook Kroatische gerechten. Door het buffet kan het soms iets rommelig overkomen (diverse zalen zijn open), de aanvoer van nieuw eten is heel goed. Gratis bier, wijn en frisdrank bij het avondbuffet. Wij hadden (gezin met 2 kinderen 4-8 jaar) geboekt voor een familiekamer, dit zijn dan 2 kamers met tussendeur. Alles ziet er erg schoon uit (renovatie in 2006). In de kamers ligt zelfs parket op de vloer!! Goed om te weten dat de airco geen herrie maakt die kan je gerust aanzetten zonder wakker te liggen. Elke dag hadden wij schone handdoeken. Het uitzicht is prachtig, wij hadden kamers met uitzicht op de zwembaden 3 stuks waarvan er 1 met zeewater gevuld is. Vanuit het zwembad loop je zo door naar het strand. Vergeet je waterschoenen en snorkel niet mee te nemen!! Het water is glashelder, echt een belevenis. Er is zelfs een binnenspeeltuin voor de kinderen, en de kidsclub is ook erg leuk, ze doen allerlei leuke dingen, erg leuk en aardig animatieteam! Helaas was het binnenzwembad niet open, dit was in onderhoud, toen wij vertrokken ging deze wel open. Weinig Nederlanders in het hotel, veel Kroaten, Belgen, Duitsers, Engelsen en Russen met "stijl". Al met al een aanrader. Wij maar ook de kinderen willen zeker weer terug!

Faciliteiten van Istra

• Duiken obv 1 beoordeling
  • Fietsen obv 1 beoordeling
  • Natuur obv 1 beoordeling
  • Strand obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Rovinj

Wednesday 23-5 Bewolkt
Thursday 24-5 Helder/Zonnig
Friday 25-5 Helder/Zonnig
Saturday 26-5 Helder/Zonnig
Sunday 27-5 Helder/Zonnig
Monday 28-5 Helder/Zonnig
Tuesday 29-5 Helder/Zonnig

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Istra in Rovinj, Istrie.

Vakantiepanel.nl heeft 7 vakantie beoordelingen Istra.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Istra vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Istra scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Istra vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Istra en het actuele weer Rovinj. Bekijk hier ook andere Hotels Rovinj of Hotels Istrie. Op de pagina van Rovinj vind je vakantiebeoordelingen Rovinj en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Istra achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Istra!

• wim
    op 04.06.2013: