Oliva reviews

Laatst bijgewerkt: 30 september 2019

middelmatige camping.

Wij hadden een goede stacaravan, maar hoorden ook veel klachten van andere gasten. Verschillende modellen waren erg gedateerd en te klein voor een gezin met 2 kinderen.

Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2018

Leuk maar erg druk

Het is een leuke camping. Het enige nadeel vond ik dat het zo overvol was. We hadden een mobile home gwboekd en hoopte op een beetje rust voor onze kindjes van 5 maanden en 2 jaar maar dat zat er helaas niet in aangezien we midden tussen de caravans zaten. Elke vierkanten meter was benut dus weinig privacy. De kindjes waren snachts veel wakker en kwamen daardoor niet aan hun rust. Voor gezelligheid is het perfect maar voor rust is het een afrader. Wij hebben het naar ons zin gehad maar zullen niet meer teug gaan.

Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2018

Mooie ligging en omgeving

Verouderde accommodatie, maar wel schoon bij aankomst. Betalen voor glijbaan, tafeltennis, enz. !!! Erg dure campingwinkel.

Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2018

mooie camping direct aan zee prachtige huurcaravans

mooie zuivere camping met goede sanitaire voorzieningen daarbij staan mooie hotels waar je ook gebruik van kunt maken als er in de avond live muziek is.de sta caravans die je kunt huren zijn in een woord geweldig met beddegoed erbij mooi zitje en ligbedden bij de caravan. direct aan zee met mooie wandelboulevaard om in het dorpje te komen.