Valamar Diamant reviews

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2023

Gedateerd

Wij waren hier van 6 tm 10 aug in appartementen. Deze vonden wij gedateerd.de airco stonk.maar was ruim appartement.hotel was wel super netjes . Buffet massaal maar dat kan je verwachten .ook alleen de eerste avond gebruik van gemaakt. Wel vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2019

Netjes, mooi en goede faciliteiten

Wij hebben een prima tijd gehad in Valamar. Veel faciliteiten, prima zwembaden en een schoon appartement. Vriendelijk personeel, en als in het hotel wilt eten een prima buffet. Het enige wat ze zouden moeten veranderen, zijn de parkeerkosten die je moet betalen.

Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2018

Was goed.

Goed naar onze zin gehad. Alleen na inchecken appartement zoeken in het donker en met koffers al de trappen op was best zwaar. Ook hadden ze ons gezegd dat we met euro’s konden betalen daar. Maar dat was dus niet. Verder top vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2017

Mooi vakantiepark

Vriendelijk personeel Netjes appartement Elke dag schone handoeken Wij voelden ons er echt op ons gemak

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2017

Redelijk goed hotel met mooie kamers. Drankjes zeer duur!! Goed zwembad.

Wel wat overjarig al met al qua kamermeubilair en inrchting Dekens op de bedden kennen we eigenlijk niet meer.

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2017

Mooie ligging , goede prijs-/ kwaliteitsverhouding...

Porec is een mooie stad. Afstand is goed te belopen. Anders is er ook nog een watertaxi of treintje. Omgeving wordt netjes bijgehouden. Schoonmaak goed. Appartementen helaas wat verouderd .

Laatst bijgewerkt: 4 augustus 2016

Het appartement was prima! Ruim genoeg en netjes. Handdoeken worden dagelijks verschoond. Je kan kosteloos gebruik maken van alle faciliteiten van het hotel. Aanrader!

onze kamer
hotel vanuit het zwembad