51 beoordelingen voor Camping Lanterna in Porec Istrie

8.2
    7.1
    Bart
    op 28.06.2022:

Groot, Heeft alles, maar wel overal voor betalen.

Groot, Heeft alles, maar wel overal voor betalen. We hadden een zeebaars gegeten.. die bleek 140 euro te kosten. Totaal moesten we met zijn 4 en ( 2 kindermaaltijden ) €250 euro betalen.

Marieke
    op 18.08.2019:

Vakantie veehouderij

Voorafgaand aan de reis heel wat reviews gelezen. We waren derhalve niet echt verwachtingsvol. Ons doel... een verblijfplek om 8 dagen lekker aan strand te liggen en (mogelijk) nog wat bekijken in de omgeving.
    Buiten de camping in Porec en Novigrad prima eet gelegenheden. Prijspeil iets onder Nederland. Ook meer het binnenland in zijn interessante Konoba's te vinden, waar prima te eten is voor een nog lagere prijs.
    Voor ongeveer € 125,- voor 6 dagen 4 strandbedjes en twee parasolletjes gehuurd. Is van alles van te zeggen, maar betekent dat je wel altijd plek hebt. Tip is de camping iets af te lopen, waar er meer plek aan het strand is.
    In het sanitair gebouw zijn altijd dames te vinden die geacht worden de zaak schoon te houden. Feitelijke werkzaamheden zijn het dweilen van de vloer en zo nu en dan de spuit over de toiletten. Ogenschijnlijk dus schoon, maar in werkelijkheid niet. Maar.... zo lang ouders hun kroost het sanitair als speelplek laten gebruiken en geen toezicht houden bij gebruik ervan, kunnen de dames blijven dweilen.
    De tent van het type Lodge Forest kent ronduit slechte 'bedden'. Niet alles was aanwezig wat er moest zijn. Maar een compliment voor de 'medewerker' van Rent a Tent, genaamd Joop, die zo goed en kwaad mogelijk alles verzorgde. Wij hebben de tent alleen gebruikt voor slapen en ontbijt...
    De camping is ontzettend groot, maar dat was vooraf bekend. Het is echt als vakantie veehouderij te betitelen. De ligging van onze tent was prima, maar er zijn plekken waar je zeker geen rustige vakantie zal hebben.
    De vriendelijkheid van het personeel is wisselend. De caissières lijken nog steeds in oorlogstijd te leven of het is hen verboden überhaupt te communiceren.
    Of we nog eens teruggaan? Het zou best eens kunnen voor eenzelfde doel als wij nu voor ogen hadden... Een verblijf van langer dan 10 dagen zal zeker niet aan de orde zijn....

• Bungalow
    john
    op 01.10.2007:

Geweldig

rene
    op 20.08.2014:

te groot als je achteraan zit ben je de klos

te groot daardoor te weinig capaciteit zwem voorzieningen zeer slecht voor camping kan het aantal bezoekers niet verwerken

Wim
    op 08.09.2014:

mooie camping

mooie camping, veel te doen, toiletgebouwen zeer schoon, werd heel de dag bijgehouden door een paar dames, mooie ligging aan het water. omgeving veel te doen.

Miranda
    op 30.09.2014:

leuke camping

Lanterna is een grote camping met veel faciliteiten op de camping zelf. Als je het zou willen hoef je niet van de camping af. Mensen zijn vriendelijk en willen je altijd helpen.

mike
    op 25.09.2014:

mooie omgeving

het is een mooi maar gedateerd appartementencomplex ,met verouderde en versleten bedden en meubilair.
    verder veel dronken en schreeuwende jeugd.

B/T/K/M
    op 10.09.2014:

Oké

is een groot park met veel mensen zonder dat dit hinderlijk is

« 1 2 3 4 5 6 7
  • Bart
    op 28.06.2022:

Je kan beter zelf de vluchten en de tent bij resort zelf boeken. Dat is een stuk goedkoper. Er zit toch geen transfer bij van luchthaven naar resort. Zorg dat je tent in juni in de ochtend uit de zon staat door een boom als je geen airco hebt. Dat zou ik vragen aan resort tijdens het boeken.

• Marieke
    op 18.08.2019:

Huur een motorboot voor een dag. Vaarbewijs vereist !!! Is kostbaar maar is zeker de moeite waard. Dolfijnen gespot en heerlijks gesnorkeld. Een iets luxere Lodge tent is aan te bevelen.

• Miranda
    op 30.09.2014:

Wij gingen met zn vieren op vakantie, 2 stellen. Maar wij hebben besloten om niet weer in september op vakantie te gaan. In ieder geval niet op een camping. Het seizoen zit er namelijk op en veel dingen gaan dicht dat is jammer. .. Maar verder een super vakantie gehad!

• B/T/K/M
    op 10.09.2014:

update van de sunset appartementen en het centrum moet nodig vernieuwd worden

• Jeffrey
    op 30.08.2014:

Weinig informatie verspreiding over animatie en andere activiteiten aan de gasten.

« 1 2 3 4