Bellevue Plava Laguna reviews

Laatst bijgewerkt: 14 juli 2022

Hoog nodig renovatie

Het complex is erg uitgebreid met camping hotels enzo compleet dorp. Weinig privacy. Voor ons niet echt geschikt. Maar we hebben alle dagen excursies gedaan . Met auto zijn we overval geweest. Hebben goede reis gehad .

Laatst bijgewerkt: 12 september 2019

niet geschikt voor kleine kinderen. Geen activiteiten in avond

Er was geen vermaak aanwezig. Geen muziek of iets te doen in de avond. Het is niet kindvriendelijk er zijn voor de Huggies alleen maar trappen. Heuvel af en op om ergens heen te gaan. Ook deden ze het zwembad dicht voor 3 dagen voor schoonmaak waarvan niemand op de hoogte was. Geen vers broodjes etc in supermarkt moesten daarvoor ver lopen naar een andere. Bij aankomst was er geen ledikant aanwezig en geen kinderstoel. Dit werdt na 2 dagen pas geregeld terwijl dit meerdere malen was aangegeven. Hun zeiden dat ze niks hadden doorgekregen.

Laatst bijgewerkt: 15 juni 2019

Leuke appartementen in een park gesitueerd.

Leuke appartementen in een soort van park met zwembad, restaurant en vervoersmogelijkheid naar Porec. Niet zo geschikt voor minder validen ivm de vele trappen. Ook valt WiFi soms uit zodat je dagenlang geen bereik in de appartementen hebt. Vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 5 juni 2019

Prima verblijf lokatie.

Prima appartement, elke dag schone handdoeken verder geen tussentijdse schoonmaak. Jammer dat er een grote boom voor het balkon stond en derhalve geen zon.

Laatst bijgewerkt: 5 mei 2019

Fijn, kindvriendelijk resort met veel mogelijkheden

Speeltuintjes, supermarkt, fijn (ontspannen) restaurantje, vriendelijk personeel, mooi zwembadje.

Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2018

Mooi park maar niet als je van rust houdt!

Laguna Bellevue is een prachtig park en ons appartement was eenvoudig maar netjes. We hadden een 1 kamer-appartement dat onder een ander appartement lag (de meeste appartementen zijn in twee lagen gebouwd). Ons appartement was heerlijk koel maar wel erg vochtig en ook erg gehorig. Als de bovenburen of buren ernaast het laat maken, dan is dat heel goed hoorbaar. En ook 's avonds hoor je bijna elke avond de muziek uit de nachtclub naast het park. Met de deuren dicht is het echter prima te doen.

Laatst bijgewerkt: 18 juni 2018

Mooi schoon en net park

Alles is mooi groen en personeel vriendelijk en het eten is uitstekend

Laatst bijgewerkt: 6 juni 2018

Een mooi en fijn vakantiepark

Door hoogteverschil niet geschikt voor personen die slecht ter been zijn.

Receptie Bellevue