Oásis Salinas Sea reviews

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2020

Goed, netjes en prima ligging

Prima hotel maar je kunt ook prima eten in omgeving.

Laatst bijgewerkt: 30 december 2019

Prima hotel, centraal en rustig gelegen.

Wij hadden logies & ontbijt geboekt. Ontbijt was zeer uitgebreid en werd steeds goed aangevuld. 's Middags en 's avonds bij diverse restaurants en strandtenten gegeten. Er zijn voldoende mogelijkheden hiervoor en allen gelegen op max. tien minuten loopafstand van het hotel.

Laatst bijgewerkt: 24 november 2019

Een prima zonvakantie in de winter

Het hotel was prima. Het is minder goed toegankelijk voor mensen in een rolstoel. Wij hadden een buggy mee voor onze baby en dat ging wel. De buggy kun je nog tillen. Het hotel lag op zo’n 5 min wandelen van het centrum Santa Maria af. Omdat er in het hotel verder niet veel te doen is, zijn we iedere dag even op en neer gewandeld. Het is hier ook goed eten, beter dan in het hotel! Het buffet biedt weinig variatie, veelal hetzelfde, veel varkensvlees, de vis is vaak droog. De drie a la carte restaurants zijn iets beter, maar ook hier kom je hetzelfde eten tegen maar dan op een andere wijze geserveerd. Verder is het een schoon hotel en wordt alles perfect onderhouden, iedere dag weer!

Laatst bijgewerkt: 16 april 2019

Prima schoon hotel aardige mensen. Eten was ook prima. Water van het zwembad beetj e koud. Ook waren de drankjes niet te duur.

Kees Bouwens
Laatst bijgewerkt: 9 april 2019

voor de derde keer in dit hotel geweest en weer een geweldige vakantie gehad.

De vierde keer staat al weer in de planning.De kamers zijn brandschoon echt werkelijk niets op aan te merken. Geen ongedierte te bekennen. Zwembad is simpel maar wel voorzien van een bar in het water. Ligbedjes in overvloed en badlakens worden door het hotel verzorgd en dagelijks gewassen. De bar op het strand is echt goed en dagelijks lunchen met BBQ.

Laatst bijgewerkt: 24 maart 2019

Gezellig, leuk en relaxed.

Het is een prima hotel met alles wat we er van verwachtten.

Laatst bijgewerkt: 24 maart 2019

Logging fantastische 5 minutes lopen naar Santa Maria. Leuke plaats met leuke en goede restaurants

Laatst bijgewerkt: 20 maart 2019

Mooi Hotel, mooi strand, perfecte ligging t.o.v. Santa Maria.

Mooi Hotel, mooi strand, perfecte ligging t.o.v. Santa Maria. Ruime mooie kamer (B met tuinzicht) en badkamer, goede bedden en voorziening als waterkoker, koffiethee en flessenwater op kamer. Mooi zwembad met koud water, zee is warmer.

Laatst bijgewerkt: 17 maart 2019

Super mooi resort

Hadden ontbijt erbij dit was gewoon goed. Verder lekker buiten de deur gegeten. Een heel mooi resort op een kleine afstand van Santa maria. Heel vriendelijk personeel. En een super fijne hostes Jodie. Super leuke bijeenkomst gehad en stelde gelijk oplossingen voor, voor bv het te harde bed. Jammer dat ze hier geen hostes meer is.

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2019

je moet ergens slapen en ontbijten

fijne schone kamer met zijgezicht. groot genoeg voor twee personen. heerlijk dichtbij het strand en het centrum. niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.